Jag är med...TV...!

Inte mycket man hunnit med hittills idag.. ;) vaknat, myst med gröt till saltkråkan (haha), vart ute och gått.. :) en softish dag helt enkelt.. :) Nu ska jag däremot bege mig till Arninge med papi i ett sista försök att hitta en flashig TV till mig.. :P annars får det antingen bli LG TV på onoff eller Samsungen, jag har dock ALLTID sån jädra beslutsångest så ni kan ju räkna med att jag kommer stå där i butiken x antal minuter och ba: "Hmmmm...Let me think"

Idag åker Flodan hem från Åre också, ska bli skojsigt att träffa den tösen igen! :D och imorgon satsar ju jag, Emma och Flodan på att boka inför Rhodos 09, wahhaaa, äntligen kommer man ha något härligt att se fram emot! :D Ikväll blir det även en tripp hem till "Janne" för en liten snackis samt kolla på the first episode of Top Model som börjar today! :D måste faktiskt säga att jag alltid blir lite avis på när de får hår och makeup fixat sådär jättesnyggt, det är väl många flickors dröm liksom? ;) Hihi..


Den stora frågan är, kan det toppa 08? ;)

Och jag blir SÅ sur, eller ok bara sådär låtsas sur, ni vet försöker se sur ut på utsidan men små ler egentligen inombords.. ;) när jag inte kan slå Emils rekord på harpan, fy, han drar min harpen karriär to tha bottom..inte alls skoj, igår satt jag minst 40 minuter framför datorn och försökte, men jag måste nog inse att det inte går, så han får väl förbli kaxig den skitungen.. :D hahaha...bra att acceptera...nej nu börjar min pappa bli otålig: "Ska vi åka och kolla på TV snart Anna?"

En sak till bara, min meny inför lördagens lilla festmiddag är nu klar! :D

Förrätt: Stekta svartrötter med avocado, scharlottenlök och persilja
Varmrätt: Stekt lax med pumpa- och solrosfrön täcke, ugnsbakade rotfrukter med ärtpesto
Efterätt: Fruktwook med kokos, valnötter, honung och vaniljglass

Sounds great right?

Pussiluss

Kommentarer
Postat av: mallan

hem... jo, ja e ju det .. :S

2009-01-06 @ 16:42:25
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0