Keep it poppin

Vi, jag, pappa och bror har precis rensat igenom våran garderob på en massa gamla saker, allt ifrån kläder, till vantar och stenåldersgamla ridkläder, haha gud va skoj vi hade åt alla våra fynd! bror och jag vek oss nästan av skratt när vi fann ett par av papis vantar, de var enorma, jag gav som förslag att vi kunde använda dem som grythandskar att ta ut saker från ugnen istället.. ;) sedan hittade vi mössor som ut som rena rama rånarluvorna: "Åhh perfekt om det blir kris i ekonomin härhemme, dessa spar vi!"  påpekade papi.. :P bror hade kul åt mina chockade miner när de tog fram en massa gamla tröjor från lådorna: "Åhh jävlar!!" va typ det enda jag fick fram varje gång ett nytt udda fynd visades.. :P mmm tha happy moment of tha day! :D Just nu är jag lite nedsänkt igen, jag börjar ledsna rejält på dessa upp och ned gångar..kan det aldrig gå jämt? Tydligen inte..men nu ska jag försöka peppa mig själv...blir nog till att gå ned och frossa apelsin, ska till Friskis sen, där blir man alltid glad :)

Simma lungt folks! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0