Lite gröna kryss.. :)

Nej nu tycker jag att jag har skrivit om så mkt tråkigheter på sistonde..så jag tänkte ge er lite positiva saker som kommer att hända i helgen.. :) imorgon ska jag äta sushi (faktiskt pappas förslag denna gång, tihi) till middag efter skolan, åhh det är den enda maten som jag riktigt mår bra av att äta, just love it! :) och att de är dödligt gott gör ju saken inte sämre.. ;) sedan klockan 20.00 imorgon ska man sitta hemma hos Janne tillsammans med Flodan och heja järnet på Hasse när han glider fram som en kejsare på dansgolvet! Ohhhhh HASSE! :D vi satsar på plansch OCH pannband denna gång :) Sedan på lördagen ska man busa runt på ponnyruffset Nelson i ett svettigt dressyrpass och jag hoppas verkligen att jag får träffa världens bästa Emmsing också, men vi får se.. :) kanske mer sushi där who knowes? :P och not to forget så ska första summan av Rhodos resan betalas in imorgon också, nu är vi äntligen på väg!

Skönt att få lite positiv energi i sig känner jag :) och jusste jag har räknat matte ikväll också, duktiga jag, gick ju bra till min stora förvåning! :) Nej all goa och glada nu ska jag ned och gluffsa i mig lite frukt var tanken, mysa lite i soffan med pappa och bror min.. :) kanske någon katt ligger där och vill bli klappad också? Haha måse bara säga att jag fick världens chock ikväll när bror min kom till diskbänken för att skölja av ett äpple, han äter verkligen ALDRIG frukt:

Jag: VA!? ska DU äte ett äpple? Vad är det frågan om?
Bror: Jaa det finns ju inget godis eller fikabröd, kände behovet av socker, äpple är sött..   

 
Bror ♥ Äpple  = Sant?

Haha, hmm det är bra det.. ;)

Godkväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Keep on fighting ;)<3 eller ngt sånt :P

Det är bra Anna, Tänk Gröna Kryss! :D

2009-01-23 @ 00:09:48
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0