Måndag 26/1, the day before tha BIG day!

Tjofrääs! :) Precis kommit hem från "my gangstaah biatch" Janne, alltså Emma får er som inte riktigt hänger med på noterna.. ;) vi har gråtit glädjetårar och suttit och sagt: "Awwwwwww!" till Bonde bröllopet mellan Magnus och Emma som de visade idag på TV4, vi kom fram till en sak, VI VILL OCKSÅ GIFTA OSS! :D Haha asså inte hon och jag, men alltså med våra framtida män.. :P fast vi ska ha lite mera "dutty dutty wedding" med negerdunk och bling bling i mängder.. ;) will be a sucess! ;) under pauserna så bläddrade vi genom skvällerblaskor som jag skänkt till Janne + att vi babblade en massa om vilka kändis pojkar som var numero uno just nu, vi både kom fram till att Danny stod högst upp på listan, haha, kalla oss fjortisar gör det, men han är fasiken mig ögongodis, mums! Innan jag gick hem så gjorde vi våran traditionella hälsning och guess what Janne klarade sig nästan utan att spåra ur med garv.. ;) good for you bro! sedan så fick vi den dagliga dosen av skrattsalva när vi kom på mina repliker inför morgondagen: "Yo, I'm not a baby anymore, OCH, I'm a growned biatch know" haha we are so funny honey! :D


Haha inte så vacker bild på oss, men jag bjuder på den!

Skolan idag då! Ja har känt mig mkt bättre idag psykiskt så det har vart skönt.. :) Sällskapsdjur på morgonen och jag vart riktigt glad över att se Malin där på morgonen, wiie! :) Vronkan pratade massa katt och jag och Erika erkände att våra katter inte dricker i vattenskålen utan på lite udda ställen som i badkaret och i diskhon, charmigt! :D överlevde fram till lunchen med hjälp av lite Brämmhults morotsjuice.. :P lunchen var detsamma som vanligt, börjar tröttna på det, men vad ska jag göra? snart får jag nog lära mig äta annat så då blir det andra bullar, hur ska det gå? :O sista timmarna var det svenska där vi diskuterade olika artiklar, and I have to say att våran nya svenskalärare är jättebra, nästan lite "Matte-Ylvis" över henne, I like! Sist innan den trista mentortiden då alla var överspeedade så hade vi teori i idrott, hade lite lekar med en Kamilla som var följa John, skojsigt! :)

Hemma vart det träning på Friskis, kul kul, sedan hem, plugg och en mumsig skaldjursallad med avocado.. :) och jusste jag måste nämna Erikas och min gamla klockrena mening about tha Berit women: "Men tänk Berit, TÄNK! Bara för att jag har slickat på korvbröden behöver inte du springa runt med en hel korvkoloni i käften!" Haha looove it! :D Och vet ni? Imorgon inleder jag mitt sista år som tonåring, för jag fyller 19! :D

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

aw, du e så söt :D

HURRAHURRAHURRA om 1 timme & 34 minuter :D!

2009-01-26 @ 22:27:16
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Grattis :D

Tänkte vänta till efter tolv, men håller på att falla ihop här :O

hoppas jag (med mitt superdåliga minne) kmr ihåg att gratta dig imorrn i skolans en också! :D

<3

2009-01-26 @ 23:53:55
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Erika!

HHAHAA :D our cats var ju iaf normala till skillnad från resten av klassens särkatter ;)



Gratiis igen :D (L)

2009-01-27 @ 18:54:45
Postat av: Loppis

Grattis på födelsedagen!! :D Hoppas du har haft en bra dag!Jag brukar läsa din blogg ;) Väldigt rolig :D

Pussar <3

2009-01-27 @ 22:13:13
Postat av: m

:D

ja, du måste smaka den muslin, det var liksom något som kändes GOTT :D

2009-01-27 @ 22:29:45
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Haha tack sötisar! <3 Haha eller hur Erika, our cats rules! :D <3 TACK Loppis!! Haha va roligt, en trogen läsare! Puss <3

2009-01-27 @ 23:48:19
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0