Missbrukare?

Vart en mysig kväll, dock så har jag vart tvungen att ta på mig en ton lager av tjocktröjor för här tycker jag man fryser jämt..eller njaa det finns undantag, på kvällarna när man ligger under täcket och på morgonen då man också ligger under täcket och myser av värmen...men ok i duschen också så klart...OCH framför brasan.. :) haha men det var nog allt! Som sagt blev lite topmodel på kvällskvisten, normalt brukar jag och "Janne" har våran traditionella topmodel nights men hon är som sagt hemma hos fadern sin i bajenland.. ;) men pappa blev lite förvånad av att hitta mig hemma i TV-soffan: "Men vad hände med Emma då?" haha bra att han har kolla på läget iaf! Fick sällis av honom istället, damn pappor och topmodel det är verkligen något speciellt med det.. ;) direkt efteråt vart det mango och tedrickande till Andra Avenyn, SJÄLVKLART missade man inte spårvagnen, right Janne och Flodan? ;) till min förvåning så följde papi även denna serie och det slutade med att han blev riktigt intresserad när jag satt och förklarade hur allt hängde ihop: "Jaahhhaa..jassååå!"


De é yammi!

Sedan har jag tyvärr insett är jag verkligen är en sann missbrukare...tuggummi missbrukare alltså.. :P mina paket tar ju slut på en ynka dag likom, jag undrar hur mkt pengar jag gör mig av med under ett år av denna tuggummi hysteri...usch vill helst blunda för den faktan.. :S Hmm...får nog ta tag i det där med avvänjning snart...nu till en grej som jag är glad över, imorgon är det ingen skola för mig! :D wiiie, fast istället ska jag dock tillbringa nån timme på Danderyds sjukhus vilket är mindre skoj, suck det är bara å bita ihop..nej ni inga mer tankar om det, nu ska jag slappa, lösa lite korsord och sedan titta på reprisen av P3 galan som jag missade.. :) jepp jepp!

Ha en fortsatt mysig kväll! ♥

...sen Emma my homiebro, lycka till imorgon på "you-know-what"! :D

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Du jag har märkt samma sak... tuggummimissbrukare alltså...:P men men det är ju gott haha thiiihi:P Pusshej ÄLSKAR dig

2009-01-21 @ 08:57:43
Postat av: Anabanana :D

Haha jaa vi måste verkligen söka hjälp för våra problem Emmsing, så här kan vi inte ha det, haha, kommer sluta i katastrof.. ;P Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2009-01-21 @ 10:05:04
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0