Nu har jag börjat förstå..

..vad jag egentligen vart med om! :) Nu handlar detta inte om några tråkigheter om ni tror det, utan det handlar i självaste verket om en resa, min och pojkarnas fantastiska resa till Sydafrika som vi gjorde i mitten på Oktober och 3 veckor framåt. Det var idag när jag satt och lyssnade på skivan jag köpte på Johannesburgs flygplats  "Heeling sounds of mother Africa" som jag faktiskt insåg vilken helt unik och underbar resa jag vart på! Konstigt att det kommer såhär långt efter, för jag kommer  så väl ihåg att jag inte ville annat än hem de två sista veckorna.. :P men alla dessa intryck och upplevelser tar väl kanske tid att smälta? Sydafrika har ju endå vart min stora dröm i SÅ många år! Letade också fram några gamla videos därifrån när vi satt och åkte på savann bilen i 140 km i timmen på en stekhet dag i den storslagna naturen, då slog det mig: "Gud vad jag saknar dessa stunder!" det var helt sjukt vilken saknad jag kände! Jag är verkligen lyckligt lottad som fått göra en sådan häftig resa, och flera blir det vill jag lova! Har redan lagt upp planer på att kanske göra ett volontär arbete i Thailand på ett barnhem för fattiga barn..vi får se vad som händer! Annars åker jag mer än gärna ner till Sydafrika igen, men denna gång satsar jag större, nämligen Kapstaden! :) wiie!




Saknar det! (jag vet att ni inte fått se tillräckigt med bilder, men jag ska få av grabbarna så det kommer...typ snart, haha) 

Kommentarer
Postat av: malin

more pictures more pictures! ;D

2009-01-05 @ 01:32:26
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0