Rolig kväll!

Igår efter skolan vart det sushi middag med pappsen och bror :) ni kan ju bara ana hur gott det var! Och det som är bra att äta med dem är att de alltid äter upp sin mat så fort så jag behöver inte sitta och dreggla av avund för då när de är klara har jag minst fyra bitar kvar på min tallrik, maha! :D btw så lyckades jag som alltid att bränna tungan på miosoppan, hihi, usch jag måste lära mig grunderna från början: "Anna blåååås på maten!" och jag som fyller 19 nästa vecka, fybubblan.. :S


Emma, trodde du verkligen att jag skulle använda mig av bilden som man såg sin äckliga hammarby flagga på, hell no! ;D haha..här ser vi Flodan och jag with una banana! :D

På kvällen vart det promenad till Janne's house för som sagt lite Let's dance, även Flodan var med på noterna :D Fick ett meddelande av Jannesson runt klockan kvart i åtta: "Where tha fuck are you biatch!" trevligt, så jag styrde min kosing direkt till "murklan".. ;) Jannesson öpnade som vanligt iklädd i sin morgonrock och med en handduk runt håret, haha en sann tradition..tätt efter mig plingade Flodan på, happy face var det här! :D Så hela kvällen ägnade vi åt att heja järnet på Hasse, som thank god gick vidare, dock så åkte inte Kitty ut vilket vi hade hoppats så det blev sura miner i soffan vill jag lova.. :P sedan åt vi äpple, choklad som Janne's mamma offrat åt oss, och snackade en hel massa, both serious shit and some funny things...och JISSES va vi kan skratta vi tre, helt galet, vaddå situps på Friskis och svettis liksom, jag tränar magen genom att umgås och nästintill skratta ihjäl mig med Flodan och Janne.. :D mina magmuskler OCH musklerna i mungipan är helt utmattade.. ;) några saker av det som var kul var bla, våran hemmagjorda dialekt, "tant-gagg" VS. "målbrotts-pojke" OCH slangen med solcreme, here you gooooo! *SPLASH* :D roligt var ordet! runt klockan 23.30 vart det hemgång för mig och Flodan, de körde på dina traditionella "bröstnings-farväl", och jag och Janne uppgraderade våran gangstaah hälsning, nu har vi även ljudeffekter med: YO! HO! BROO! som vi säger, clean lika a clock! :D när jag och Flodan vandrade hemåt avslöjade jag min lilla hemlis, HONUNGEN i fickan! :D Haha man måste alltid vara förberedd.. ;) Halleluja moment kväll with my homies! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0