Samsung mmmm I like!

Goodmorning sunshines! :D Idag har vädret ändrat riktning igen, igår var det ju perfekt, bara några få minusgrader men idag blidde jag förskräckt när jag kastade ett öga på termometern, - 10 grader...hmmm...kändes inte bra med tanke på att jag ska ta mig en halvtimmes promenad till centrum idag för att möta upp Emmsing och äta våran planerade sushilunch :) åhh gott ska det bli! :D Sen att träffa den sötnosen är inte heller helt fel.. :) and right på lördag blir det ju ÄNNU mer sushi för min del, då ska jag mumsa sushi med Niklas, trevlans.. :) är väl bara en tidsfaktor innan jag blir sushi förgiftad.. ;) but it's so worth it! :D Sedan halv fyra idag kommer Flodan och Janne to my place, gissa vad vi ska göra? BOKA RHODOS! :D Wiiiie, sen förväntar sig jag och Emma att höra en massa upptåg från Flodis i Åre, måste ju hänt en rad of crazyniess up there.. ;) hihi..

Jusste måste säga att jag älskar min nya samsung TV, första gången på mkt lång tid så slog jag på TV:en på morgonen och låg där i sängen under det varma täcket och zappade mellan olika kanaler.. ;) haha slutade till och med att jag stannade på barnkanalen där det visade något töntigt barnprogram om en kille som inte kunde få bollen i mål, konstigt nog så fastnade jag på den kanalen en bra stund, jag menar spänningen var ju olidlig.. ;) slutade med att han fick bollen i mål och fick dessutom ett par biljetter till en fotbollsmatch, awww I totally LOVE happy endings.. ;D inte nog med det så kände jag mig som 7 år på nytt, wonderbart! Och jag som fyller 19 om 20 dagar, fan pinsam man e.. ;) får väl erkänna att jag är trapped in a baby body...eller något.. :S


Here you have it! :)

Nej ni, nu ska jag ned och lösa upp en vitamintablett i ett glas vatten, mums, tycker det är smaskens! Har blitt lite vuxnare av mig på den fronten iaf, förut var det ju brustablett på tungan som gällde, hell no för vatten då liksom.. ;) men nu så..jaja hör senare! :)

Pusshej!♥

Kommentarer
Postat av: malin

hehehe jasså du ;)

2009-01-07 @ 12:33:05
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0