"Schhhhh"

Ok ok jag går visserligen på djurgymnasiet och jag är en sann djurvän...men IBLAND så går mina kära katter mig på nerverna..inatt somnade jag klockan 03.30 då min ena katt Maja låg precis bredvid min kudde och tog upp allt utrymme, medan Melvin skulle ligga på mig och spinna som värsta bilmotorn, SÅ högt lät det! :O Jag höll på att bli galen, sen när han äntligen blev tyst så skulle han dra igång sitt spinneri direkt när jag råkade röra på mig.. :S Åhh så ni kan gissa hur trött jag var idag, somnade i soffan framför TV:en med en filt över mig direkt efter frukosten..vaknade av att papi tänt brasan och försökt prata med mig.. :P Jaja shit happens..känt mig frussen idag med, så jag blidde tvungen att tacka nej till Emmsings erbjudande att åka skridskor med henne på Domarudden, usch det som hade vart så skoj! :/ Och idag hart det nog banne mig vart rekord i kyla här på ett bra tag, nämligen -14 grader! :O Fast jag hörde att uppe i Tännäs är det -20 grader, thank god att man stannade hemma :P

Nu ska jag mumsa apelsin, see yaao! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

låter som när ja ska sova ^^

en hund ligger på hela min kudde, den andra på täcket och katten ligger o spinner så fort man rör på sig XD

2009-01-04 @ 19:27:56
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0