Som sagt, upp och ned som en berg- och dalbana..

Idag har jag mått väldigt bra! Hittills iaf! Dock så kunde maten gått bättre men...jaja det är bara att kämpa vidare! Att tacka till dagens lilla uppåtkurva har jag nog Emmsing och Flodan, skönt att snacka av sig lite med dem! ♥ Flodan och jag var på en liten promenix runt hästhagarna, skönt! Ikväll OM jag inte har annat för mig så kanske jag ska ta och träffa Flodan and tha gangstaah chic Janne.. :) men vi får la se..NU mina vänner ska jag njuta av en kopp ingefärste och läsa lite skvaller från Hänt Extra som nyss hämtats från brevlådan :)

See yaao!

 

Kommentarer
Postat av: emma

save tha tidning for me bruuschan! :D :O

2009-01-20 @ 16:59:53
Postat av: Anabanana :D

Haha of course bruuuschan trust me! :D

2009-01-20 @ 22:36:47
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0