Tisdag!

Hoho! Ja så var det tisdag, vilket betyder 2 veckor kvar tills man fyller 19 år.. :D Wihooo! Eller som Anneli sa idag: "Äsch 19 år inget speciellt.." Jaja man jag ska banne mig fira ändå! :) vanlig skoldag, hände inget speciellt så jag orkar faktiskt inte ta upp den, haha bara samla visa liksom, men en sak som var bra va att jag fick sluta 16 istället för 16.40, de ää grejer det! :)

Nu på kvällskvisten har jag vart över to Jannes place, även Flodan kom över, vi skrattade och flamsade som vanligt, samt kollade lite på topmodel och säsongsstarten av Andra Avenyn, det är great! :D så nu blir det till att vara soffpotatis hos Janne VARJE tisdag, right biatch? ;) underbart! dessutom diggade jag hennes schteekiga dröm om att vi möttes på paradiset i Thailand där vi joinade tre schtekiga pojkar.. :) våran framtid kanske? På vägen hem så funderadejag och Flodan på om vi skulle bli miljöbovarna numero uno när vi såg en tant samla ihop en massa koppar som låg slämgde på marken, fantiserade om att vi bara skulle ta med oss en stor fet sopsäck och ba: "Här har du tant!" och slänga den framför hennes näsa..haha, usch va hemskt verkligen, men som sagt ligger ingen sanning i det, bara ytterligare några av våra knaserier.. :P Nej nu ska jag se sista fem minutrarna av "The Guru of sex", haha love it! Och jusste den 30:e får man besök av söt Emil, wiie skojsigt! :)

Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0