Trist javisst

Egentligen är jag inte den personen som klagar särskilt mycket på saker och ting...men denna dag har hittills vart en sann plåga...inte alls känt mig glad, bara ledsen och eländig jag kan inte heller sätta fingret på vad det är som gör mig lite nedstämd..kanske har det lite med vädret att göra också kanske? Är så himla less på detta trista väder, slask, regn och blåst, nää nu längtar jag till våren, ljusare dagar, vackert fågelkvitter, knoppande blommor och framförallt värmen! :) det kan göra varenda människa lyckligare!


Hihi, söt bild på mig och bror.. :)

Ska berätta att jag var en sväng till Täby centrum på förmiddagen, egentligen var det tänkt att jag skulle handla några produkter på The body shop för de erbjudanden jag har fått därifrån, men jag ändrade mig ganska så snabbt när det inte fanns en kotte i affären, hade verkligen ingen lust att gå runt där själv, personalen är så jobbig också, de ska ständigt gå och fråga: "Behöver du hjälp?" kände att jag inte orkade ha deras blickar på mig hela tiden och känna att de hela tiden ligger mig hack i häl, så jag kollade runt på lite annat...blev lite förvånad att det fortfarande var rea överallt, great! dessutom är det tydligen konsthelg i centrumet så det var tavlor och konstverk all over the place om man säger så, ganska skoj att titta på iofs.. :D Köpte mig faktiskt ett par leggings, en t-shirt och en skinnjacka! Wiiie äntligen för jag min skinnjacka! den var väldigt fin och dessutom var det ett RIKTIGT kap, fick den för endast 700 kr på Carlings fast den kostat 1.300 :) de ni! Man är en proffsig affärskvinna sometimes.. ;) och hon i kassan diggade tydligen min jacka från Zara: "Vilken himla fin jacka du har! Den är väldigt unik liksom!" åhh jag bliev ju lite generad måste jag erkänna.. :) Pappsen som vart med faster till Sollentuna för att gratta och fika med Ulla hade vägarna förbi och hämtade upp mig, thank god att jag slapp åka roslagsbanan hem.. :) han hade värsta doggy bagen med sig i bilen med wienerbröd och tårta..hihi..

Blir lite mysig hemmakväll, ska dricka mig varm med ingefärste och titta på filmen "En andra chans" med Nicola cage :) ni får ha det så mysigt, så ska jag försöka få tag i en eller flera endorfinchocker så jag känner mig lite gladare..

Puss sötisar! ♥

Kommentarer
Postat av: mall

jag kan ge dig nägra endorfinchockar :)

har du inte en skinnjacka redan :P?

2009-01-24 @ 20:42:42
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Det hoppas jag med :D

2009-01-24 @ 21:21:30
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0