Nu blir'e mycket!

Herregud nu ligger jag snäppet efter i bloggandet känner jag.. :P men det har vart lite fullt upp inte orkat.. ;) på lördag kväll efter den delikata sushi middagen så kom min faster från skåne på besök, hon hade hittat världens billigaste biljett som hon fyndade i för att åka upp hit till 08:a trakterna.. :P jättekul att träffa henne, det är alltför sällan man gör det! så vi fikade med mazariner som gottegrisen papi köpt och drack lite kaffe/te och pratade lite, mysigt! :) sedan så kollade vi på gamla videos från när vi var små och där hela "bunten" firade midsommar på landet, ett gott skratt fick man säg vill jag lova, haha :D hon sussade även över här.. :)

I söndags så gick jag upp jättesennt för att vara mig, jisses fattar inte hur jag lyckades, men det var vid 10.00 iaf.. :P efter det att jag drömt en helknasig dröm om tåg, konstiga väskor och mobiler som exploderar..,ja, jag och mina drömmar.. :P iaf mysig frulle med faster och papi, bror min hade stuckit iväg till jobbet för att vara lite lekfarbror.. :) vart en lugn förmiddag med korsord, prat och inhandling av lite mat för på kvällen skule vi återigen få lite besök av min andra faster och min kusin Cassandra som jag inte träffat på evigheter sen.. :) men innan styrde vi kosan till kvantum för att handla lite gottgott.. :D kikade även in på onoff där Irené skulle spana in en ipod, men som tyvärr inte fanns.. ungefär klockan 14.30 kom täby borna in i våran iskalla "stuga" här i Åkersberga.. :P så vi började elda lite i brasan på en gång, jag ska nog banne mig flytta till Täby, där verkar det alltid varmt.. ;) här fryser man ju öronen av sig.. :P ännu mer fika vart det och seriöst te drickande från min sida, SÅ skoj att få träffa dem alla! :D det är ju skamligt att man inte ses oftare.. :P hihi..vid 16 tiden åkte jag iväg på lite träning, ÖVERFULLT var det :O träffade även hurtiga Natta och Milla, yeah coolers, vi ska testa yoga, jajamensan fattas bara! :D Väl hemma igen var middagen redan serverad, ört och senapsfylld kyckling med ratauotolli (eller hur fasiken det stavas) och fullkornsris.. :) fast jag och Cassandra körde ju vegetariskt, bra det! ;) var väldigt gott! som avslutning vart det lite prat och garv i vardagsrummet med massa snacks..haha ok pappa e så rolig:

Pappa: Nån som vill ha godis?
Nån: Njaaa..men du vill väl ha Jan?
Pappa: Nej jag ska INTE ha!


Papi likes. ;)

Sen ställer han fram skålen och det dröjer kanske 10 minuter sen har pappa själv, fast han sa att han INTE skulle ha tagit ett grep om skolan och gottar i sig ;) hihi...skojsigt! De åkte hemåt igen runt 21 tiden, men härlig kväll vart det!

Idag då, vart i skolan, ojaaa.. :) finns inte mkt att säga, trög sällskapsdjurslektion dä vi bland annat kollade på katt film, höll dock på att somna första timmen, men eftersom jag valt att sätta mig längst fram så var jag verkligen tvungen att anstränga mig för att inte stupa ned med huvudet före i bordet.. :P lunchis, jag och Alex hade springtävling till lunchen men jag höll på att bli nermejad av en galen bilist så jag lugnade ner mig.. :P MELON fanns idag, wiiie! Efter lunch var det teori i idrott, innan hade jag och Erika skrattat åt mitt EKG test som jag ska göra, löpband, läkare med popcorn som dregglar och öser läsk över sig, haha sjukt.. :P sen sista lektionen var reilgion då jag, Malin och Elin höll på att förvirra ihjäl oss på alla mattraditioner.. :P HJÄLP hur ska detta sluta, thank god att det bara är en G-uppgift.. ;)

Träning efter skolan, gick suppah, hem gjorde skaldjurspaj, blev lite misslyckad men den gick å käka med lite avocado och tomat till.. :) och nu är jag JÄTTE irriterad för jag har helt plötsligt blitt värsta förkyld, nyser HELA tiden, åhh hates it! :P haha sen så blev man inte mindre irriterad av att Emil ska presentera mig för ännu ett spel på internet som han är bäst på och som jag INTE kan slå honom i, haha åhh va jobbigt, när är det min tur att glänsa? ;) ska försöka slå det nedra rekordet hela natten som det så ska behövas..

Aja nu ska jag sluta :P Puss på er alla! ♥

Och jusste! Vet ni vad jag har fått? en en liters flaska Brämmhults färskpressade morotsjuice, haha! :D

Kommentarer
Postat av: mallan

hm, ja har inte smakat morots juicen.. dax att göra det kanske :P

2009-01-19 @ 23:13:33
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0