10 Januari, yooho!

Heeeeej! ;D Idag har man haft mkt för sig..gick upp vid 9 idag faktiskt, annars ni vet brukar ju jag vara upp vid 8-snåret but heeey not this day! ;D kände att jag behövde sova ut en timme iaf, igår kväll vart det ju inte så många glada timmar, ehe..låg mest och lyssnade på en massa sorgliga ballader hela tiden, tragisk I know...men mitt humör var sänkt till nollsträcket kände jag, sorry shit happens.. :(

Iaf..begav mig in til lstan runt 11.30 för att äta sushi (ovanligt?) med Niklas. Vid busshållsplatsen träffade jag lite otippat på Flodan som var på väg att bowla och ha skoj med innebandylaget.. :) trevlans, så den filuren + Sandra från hennes bandy hade man sällis av till Täby då de dumpade mig och hoppade av.. ;) innan hade vi suttit och fantiserad ihop en rad med knasiga ideér om att jag kanske skulle påbörja min karriär i deras lag, komma dit med askorta shorts, för liten t-shirt och med en amatör innebandy klubba som går att köpa på leksaksaffärer + med en vattenflaska fyllt med vodka.. ;) Flodan hade ba: "Lalalala henne känner jag INTE!"

Fortsatte min resa in till stora city.. :) Mötte sedan upp Niklas vid konserthuset för att sedan frossa sushi vid stället bredvid.. :) ASGOTT som vanligt! Och vi fick dessutom det billigare än vad det egentligen kostade, för personalen sa nämligen fel och tog priset för en mellansushi när vi egentligen hade tagit en stor sushi, mahaa, elaka vi är som inte säger någe heller.. ;) och så åt vi rå bläckfisk for tha very first time också, smakade typ ingenting men jisses vilken seg konsistens, kändes som om man hade fått en seg kola som bäst före datumet hade gått ut för 10 års sedan eller någe.. :P Efter lunchen bratade vi loss lite på östermalmstorg och stureplan, haha, men jag kände direkt att jag inte passade in riktigt i den bilden, liten lantis tös från berga ghetto liksom.. ;) tihii, men det va skojsigt anyway, fanns en MASSA affärer som jag aldrig vetat funnits där, haha Niklas fick va min guide, kände mig ju helt lost in that kind of neighbourhood.. :P Gick sedan in på NK och tog varsin smoothie på hans syrras jobb, kollade också på skumma människor som gick på gatan utanför.. :P later on vart det hemgång och snälla papi hämtade mig vid stationen :D


Måste säga att jag blidde lite såld på smoothies.. :)

Ikväll hände det även massa annat skojs, tell ya later.. :) sen nu på kvällskvisten var jag även ute på en promenix med Janne och Flodan.. :D dvs Emma och Anna.. :) höll dock på att förfrysa min små fossingar och händer, but hey it was totally worth it! :) gick våran traditionella väg och skrattade samt pratade om allt och inget.. :) vi har så kul tillsammans! :D Love theese girls! sen har vi våra speciella hälsnings grejer som vi gör också, Flodan och jag kör på helig give me five, Janne och Flodan kör på "hoppa upp och brösta varandra", and jag och Janne kör på gangstaah hälsning som NU utökats med gånger två, de ni! :D Sen så planerade jag och Janne våra bröllop också, haha so fun, låt fanatsin flöda! :) brandslangar och hela köret!

Nej nu blir det te och sedan mys! :)

Säger Gónatt medsamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0