The only one who'll save me

Men usch...dagen som började ganska bra, nu är jag helt sänkt igen, berg- och dalbanan har börjat åka nedåt istället för uppåt, inte alls nå vidare kul känner jag.. :( Har inte lust till någonting alls, tänkte gå och lägga mig redan nu, dra täcket över huvudet och lyssna på en massa "snyft-låtar"...har inte gjort något vettigt på hela kvällen, inte pallat, bara legat på sängen med katten som huvudkudde och med en rosa filt över mig, frysit jätte jättemkt också, vet inte varför det ständigt är så kallt i huset...nej ni nu ska jag nog bege mig till sängen och hoppas på att dagen imorgon blir en bättre historia..

Gónatt! ♥


Och när livet är sådär jobbigt så kan jag inte sluta tänka på vissa härlig stunder som jag saknar så oändligt mycket, stunder som gjort mig glad och bekymmersfri!



Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Hahah :P joo jag vet ;D Gurkan och tomaten till mamma ;D Colan till oss :D ahahh ;)

du kmr till skolan på måndag va? :O

2009-01-10 @ 19:02:16
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0