Damn, what's wrong with me?

Nu har jag precis druckit massa rooibos te och skrattat en massa, ja tack till te och skratt! :) Kändes väldigt skönt! Ett tag undrade nog resten av min familj vad det egentligen var i det där teet, knark? Jag kände mig ju heldum som skrattade åt att jag fick ett sms på mobilen, because I got high because I got high, because I got high lalalalalala...nån som minns den flashga låten? Hujedamej ja..ska nog gå och vila en stund innan middagen kanske, maybe that's why I'm stupid, för jag är så väldans trött..


Antar att jag var lite för trött på den hära bilden också.. :P

Sedan så kan jag inte låta bli att fnissa åt "Jannes" lilla skräck mani mot folk som kommer ifrån de lite mer "nordliga" delarna av världen, haha, tell me Janne what's wrong with theese schexy little guys? ;) Ok jag känner att jag börjar tappa greppet nu, ni orkar nog inte heller höra på min sjuka tramserier, så nu blir det vila för mig! :)

Tjingtjong...PLONG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0