Enjoy! ;)

Snodde lite frågor från Jennifers blogg, mihii busigt! ;)

50 onödiga frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Ne jag har inte kontantkort, så njaa sånt vet man icke..räkningen lär väl komma upp i månadens slut..hjälp.. :S
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Neee.. :(
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Pappsen! :)
4. Hur lång är du? I'm a lång flicka, 172 cm.. ;) stolt!
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Igår var det movietime med filmen "En anra chans" kan rekommendera den!
6. Hur löd ditt senaste sms och vem var det ifrån? "Sure thing gangstaah biatch!" Haha guess from who?
7.vad föredrar du ringa eller skicka sms? Jag är nog en liten sms-tös.. :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Ofrivilligt skilda.. :(
9. När såg du senast din mamma? Alldeles för längesen.. :'(
10. Icke godkänt i något ämne? Ja men det är bara för jag missade ett enda prov, när jag gör det så blir det toppbetyg right away! :D
11. Mvg i något? Inte för att låta skrytsam..men OJA! :D
12. När vaknade du idag? Klockan 8.30, perfect time for a girl like me! :)
13. Vilken är din favoritplats? Under våran stora rönn på somrarna när man kan ligga och filosofera i det gröna gräset :) puss på det!
14. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter, yuuck..not nice at all...
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Jag bor i ett vitt hus med blåa fönsterluckor på en fin grekisk ö! :D
16. Hur stor är din säng? Stor? haha den e rättså liten.. ;) plutten!
17. Vad sover du i? Linne och sötis shorts.. ;)
18. Hur många kuddar har du i sängen? The magic number, 2! :D 
19. Var har du bott/bor? Bott i Täby ghettot och Berga hood.. :)
20. Tycker du om kinamat? Mumsfillibabus!
21. Tycker du om kaffe? Usch nej...men en kaffe latte kan allt gå ner!
22. Vad dricker du helst till frukost? Välling!!
23. Kan du spela poker? Haha svar nej, aldrig prövat, å kommer nog aldrig gör det heller.. ;)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Elijah Wood, the famous little hobbit i Sagan om Ringen! ;) de ni!
25. Vill du ha barn? Inte just nu, men jag vet inte hur jag kommer känna om några år när moder instinkterna tar över, haha.. ;)
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska?
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, hoppas jag aldrig behöver göra det heller..
28. Föredrar du havet eller en bassäng? "Ta mig till havet och gör mig till kuuung!" Lätt svar!
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder...eller sushi!
30. Äger du dyrbara smycken? Nej, bryr mig inte om sådant..
31. Kan du rulla med tungan? Mmm yees I can!
32. Vem är den roligaste människan du känner? Haha jisses det finns en del att välja på, men självklart mina tre kära gullungar Anna, Emma och Emmsing! :D de får mig alltid att skratta!
33. Vad har du för ringsignal? "Lite trasiga och knasiga, e vårt trasdocks gäng"
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Min dopklänning! Inte för den passar men, hehe.. :P
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min tröja! Haha..närmare kan man väl inte komma?
36. Kan du byta olja på bilen? erhmm..njaa tror inte pappa vill riskera att jag gör det va.. :S
37. Vilken var den senaste boken du läste? HERREGUD, nästa fråga tack!
38. Dansar du i bilen? Jag man brukar ju shake loss lite till några gamla godingar! :D
39. När var du i kyrkan senast? Förra året..
40. Hur många hål har du i öronen? Ett på vardera sida.. :)
41. Har du någon piercing? Nepp
42. Har du någon tatuering? Inte det heller...
43. Har du provat droger? ALDRIG in my life att jag skulle!
44. Röka eller snusa? Blää..
45. Är du singel? Hur ska man svara på den frågan? :P
46. Har du pojkvän/flickvän? Wiihoolaaa
47. Har du ett bra kärleksliv? bling bling
48. Vad är ditt mobil nummer? Bäst att du frågar själv.. :P
49. Vad ska du göra ikväll? Äta massa frukt och dricka te, mina vanliga kvällstraditioner.. ;)
50. Har du några syskon? Självklart, stolt lillesyrra till tre bröder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0