Home sweet home..


Söta nalle björnen som jag fick från världens bästa Emmsing när jag fyllde 18 :) snart ett år sedan!

Idag är man hemma från skolan...kände mig rikigt febrig igår efter träningen, så jag missade topmodel night hos Jannesson igen.. :( inte bra, istället satt man själv med den schteekiga rosa 9:a skol hoodien och frös i soffan..jag säger bara TACK GODE GUD att det finns te som gör så kroppen kokar aningens for tha moment, annars hade jag seriöst förvandlats till en isbit..innan jag somnade den kvällen låg jag och lyssnade på mitt hjärta, obehagligt...känner mig bättre idag, sticker bara som sjutton i näsan min, hihi och dessuom låter jag som en 13-årig pojke som nyss hamnat i målbrottet eller liknande..haha fränigt! tänkte boka mig en klipptid idag, men jag väntar nog tills nästa vecka, just nu är min utväxt ingen vacker syn direkt...det kan liknas med att jag spillt chokladsås på toppen som runnit ned lite i vaniljsåsen.. ;) dålig beskrivning dock..hehe..så jag har suttit och tråkat här i princip hela morgonen..och idag som det skulle vara teater och allt, haha det var Malin som påminde mig igår, hade ju totally forgot it: "OJ OJ OJ herregud var det imorrn vi skulle på teater!?" pinsamt uppdaterad man är...skoj var det iaf att Emil va online på msn, trodde inte en kotte skulle vara det, men han går ju i en lyxskola så han börjar ju 12.30?? hmm...dessutom måste jag påpeka att han e ganska omanlig för han vill inte dricka ormblod i kina, men att gluffsa i sig hunden, "människans bästa vän" det gjorde han gärna, tsss ofta.. :P Aja...nej om man endå inte skulle prova på sig en promenad fast man är lite risig, orkar inte sitta rakt upp och ned hela dagen, hemskt, tragiskt...fast NU mina änner blir det lunch...det lutar antingen åt gröt med rivet äpple i och ett löskokt ägg, ELLER fil med rivet äpple och solroskärnor i och ett löskokt ägg...hatar dessa beslut..ja ja.. ;) And btw på söndag den 1 Februari ska jag ta migi kragen och prova på lite yoga med Milla och Natta, haha får se hur detta spektakel slutar.. :P

Puss på er... ♥

Förresten så är jag VÄLDIGT sugen på sushi just nu, läser på andras bloggar om hur de mumsat sushi, åhhh...min abstinens börjar komma tillbaka...nån som har lust med lite sushi middag med mig idag kanske? ;) snälla!

Och ikväll ska ett VÄLDIGT viktigt beslut fattas, tankarna flyger fortfarande runt som sjutton i skallen...och damn nu höll jag på att glömma one importent thing..congratz to Jannesson som nailed tha teoriprov igår! :D

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Åhh sushi! Jag vill ha!:D hinner tyvärr inte idag men inom snar framtid? Absolut! och då menar jag snar framtid! :P thihi Krya på dig gumman och lycka till! Pusshej ÄLSKAR dig<3

2009-01-22 @ 16:00:33
Postat av: Anabanana :D

JA vi måste ta våran traditionella sushi måltid inom en snar framtid! :D längtar! Hör av dig när du kan, hihi jag kan nästan alltid.. ;) Aw tack söt! Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2009-01-22 @ 16:45:05
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0