"Detta fält måste fyllas i"

Tjofrääs! Idag klockan 12.15 åkte jag in till stan för att träffa söt Malin för lite snack och mysig fika.. :) Men innan måste jag berätta om svartingen som försökte ragga upp mig på roslagsbanan, haha chockad blev man:

Han: Ursäkta men är det inte en samsung mobil du har?
Jag: Joo...
Han: Men kolla jag har ju en likadan! VArför har du inte bluetooth på??
Jag: Njaa jag vet inte..
Han: Du brukar inte ha det eller?
Jag: Nej precis..
Han: Jaha va synd annars hade jag kunnat skicka gullig katter som slickar på skärmen och sånt...
Jag: Haha jaha...

Sen blir det tyst ganska länge tills han plötsligt flyttar till sätet bredvis mitt och pratar med mig med sitt ansikte typ 5 centimeter från mitt (HJÄLP):

Han: Kan inte du visa mig hur kameran på denna mobil fungerar?
Jag: Ehe jo det kan jag!
Han: Va snällt, jag har nämligen precis köpt denna mobil!
Jag: Ok (visar sedan hur man ska ta kort och han tar ett testkort på stolen mittemot)
Han: Oj det var en bra skärpa på denna kamera minsann!
Jag: Ja jättebra verkligen...
Han: TACK och en god fortsättning!
Jag: Varsågod, detsamma!

Snacka om att jag var lättad när han reste sig och gick därifrån.. :P haha..iaf träffade Malin vid T-centralen runt klockan 14.10.. :) härligt att träffa henne igen, man blir verkligen glad! Vi irrade runt lite i kylan, hälsade på hennes godis sugna mormor i en tygaffär, bytte lite kläder och skor, köpte lite småsaker och fikade på något mysigt fik någonstans i stan, haha vi är typ sämst på gatorna i stan, vi kan liksom drottningsgatan och kungsgatan, that's all, haha ;) Malin vi kanske borde ta och läsa kursen "Stockholms vetenskap" eller någe.. :P vi drack te ochpratade om allt möjligt, så skönt att prata med Malin! :) hon har ett hjärta av renaste guld! Tack för en mysig dag gumman! <3


Mm te I like.. :)

Väl tillbaka i Berga så kollade jag runt lite i Lindex för att hitta lite billiga underkläder som de reade ut för senare skulle jag nämligen möta pappsen och bror för lite sushi middag :) men rätt som det var så tittade bror min in på Lindex och där stod jag och rotade runt bland trosor och BH:ar, haha han blev nog lite förskräckt..

"OJ hehe störde jag?"

Haha men det var lungt, köpte mig líte fräniga grejer.. :) inklusiva toffsar, leggings och strumpor på H&M sånt behövs alltid! :) sen mtte vi upp papi och åt en UNDERBART god middag på Lui´s sushi, och hon som jobbar där blev lika glad när jag steg in: "En mama sushi med två extra lax va?" haha damn, någon gång ska jag ba: "Nej idag ska jag faktiskt ha någe annat!" haha bara för att se reaktionen.. :P Innan hemgång åkte vi förbi minneslunden för att sätta upp fina rosor och tända ljus hos mammsing..usch jobbig dag, saknar henne så otroligt mycket.."Hej då söta mammsing!" var allt jag fick fram innan jag kände hur tårarna sakta började tränga sig fram...åhh du tunga värld...hoppas hon dansar på molnen och får en underbar födelsedag trots allt.. :) Pussar på henne! <3

Nu fryser jag som sjutton! Ska ner och värma mig, kanske vill papi tända brasan? ;)

Pussiluss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0