Sjuk?

Usch morgonen började inte alls bra...vaknade, frös som sjutton, halsont och dessutom ett svagt illamående.. :( tänkte först försöka ta mig till skolan men det kändes inte sådär hundra procentigt säkert...och dessutom så blev jag aningens mer illamående när jag fick se utomhustemperaturen -11 grader, neee usch...jag gick och la mig under det varma täcket, slog på lite musik och somnade sedan om någon timme...när jag åter igen vaknade så var den där konstiga sjukdomskänslan som bortflugen, alltså så är det alltid med mig, himlans irriterande då hade jag ju banne mig kunna gått till skolan ju!? :S Åhhh missade tre viktiga lektioner...jaja vad ska man göra när kroppen spelar sådana spratt? Iaf jag hade så långtråkigt hemma så jag begav mig en sväng till storstaden för att kolla in de där jeans leggingsen som jag sett inne på vero moda i gallerian.. :) och JA de fanns kvar! Var tvungen att köpa dem, jag vill bara ge den som uppfunnit jeans leggings en puss för det finns ju inget smartare, de sitter perfekt + att det ser ut som riktiga jeans, mumsfillibabus! ;D sedan så gjorde jag världens kap på två tröjor på H&M, fick båda för 149 kronor, när de egentligen kostat ca 350 kronor styck! :O var längesedan jag gjorde ett sådant kap måste jag säga...åt sedan lite macka och köpte mig den godaste juicen of them all, Brämmhults nypressade morotsjuice, åhh himmelsk! :D åkte sedan hemåt...nu är jag konstigt nog jättetrött...mina ögon bara svider och har sig...hmm ska kanske vila en gnutta, tänkt ju ta mig en promenad senare..

Ha det gött! ♥


Mums mums! haha ser ni det sista pyttelilla juice skvätten som är kvar på botten..jajamensan den drickes ur snabbt!

Mina nyköpta jeans leggings hade även dragkedja längst ned + i kanten för det, very scheexy!

"Lite tantig" kanske ni tycker, men faktum är att jag ju fyller 19 om två veckor, jag måste ju få chansen att börja vänja mig.. ;) nee men jag tycker den är söt, typisk "Annsing stil" liksom.. :P

Fräniga t-shirtar kan man alltid få lite användning för! :D

Och jusste...lite onödig information innan jag kilar, måste bara säga en äcklig sak...min macka som jag köpte (thank god att jag såg det) hade vid slutet ett långt svart hårstrå som låg mellan brödskivorna, yuuuu, not so fresh.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0