Sommar sommar å sol, havet och vinden å doft av kaprifol!

Vaknade upp imorse, iskallt i rummet...hörde att det droppade på fönsterbläcket utanför, ännu en blöt och mulen dag...efter frukosten gick jag och vilade i sängen igen, lyssnade på musik och drömde mig tillbaka till sommaren, jag saknar den så mycket just nu.. :) så nu är jag jättetrött, tihii och min hjärna är full med tankar...idag blir det inte mycket att göra, ska försöka plugga lite och träna ett gympapass, även fast jag kanske inte borde.. :S men jag kan inte slita mig från det där, är ju galet kul! :D


Bild på en dörr i Grekland, från mami och papis resa och jag på stranden på Rhodos...
Sommar feelings? OJA!


Nej nu ska jag bädda min säng som ser ut som en enda röra, sen ska jag pallra mig ut i skidspåren höll jag på att säga..men det jag syftar på är att jag ska ut och gå, tihii...och jusste min stackars feta katt Melvin har fått någon elak hosta...man blir lite orolig över pojken.. :( Jaja man får hoppas att allt ordnar sig!

Pussiluss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0