Finally!

Vet ni vad? NU har jag bokat årets lilla studentresa för Emma, mig och Anna :D Det blir favorit i repris, Rhodos, samma plats samma hotell och samma tid as the last year! :D Åhhh längtar redan, we will rock tha island! :) Ska vara där mellan den 14-28 Juni, wiiie! Nu börjar nedräkningen, haha, dessutom ska ju Emil å company joina us, jävlar vilket party! ;) hihi..skojsigt! :D


Jaa tjejor om 150 dagar sitter vi där igen, på den norske baren med varsin strawberry daiqiuri och njuuter! :D

Idag var det skola, jepp jepp..hade lektioner som djurhållning i park, där jag och Malin blev lite sura på en tjej i paralell klassen som spottade ur sig den mest onödiga kommentaren av alla, vi ska nämligen på tredagars föreläsning till parken zoo i vår och då undrade Thomas lite om våra matvanor om vi var vegetarianer eller så, och jag är ju det kan man säga, eller jag äter fisk och skaldjur men inte annat, + att det var några till som var det, sen var det hennes tur att säga, hon ba: "Nej jag har inga ätstörningar som de andra, jag äter allt!" vaddå påhopp?? var det nödvändigt liksom? usch...På lunchen vart jag, Sandra och Erika glaad för det fanns avocado! :D sen gjorde Kamilla sitt traditionella konstverka av pannkakssylten, hihi, denna gång vart det ett hjärta :) mkt fint! Undrar hur mkt den säljer på nästa utställning, haha.. ;) sedan slutade vi dagen med den onödigaste kursen of them all, djurpresentation och guidning, usch...gick tidigare..

 På kvällen har det vart träning på Friskis, åhhh blir alltid happy face när jag är där och tränar! :D dock så kom något konstigt illamående upp på bussen på vägen hem, så det blev bara lite gröt med en avocado och ägg macka till middag, bläää vad har jag nu fåtti mig som gör att min mage inte känner sig prima? :( Jaja..Nu ska jag ned och dricka lite värmande te, och jusste jag MÅSTE byta om till myskläder! :D

Pussiluss!

Kommentarer
Postat av: emma

ge mig ett R! ge mig ett H! ge mig ett O! ge mig ett D! ge mig ett O! ge mig ett S!

2009-01-15 @ 21:19:15
Postat av: Anabanana :D

Hahaha nice bro! Vad blir det???? RHODOS!! :D

2009-01-15 @ 22:15:23
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: malin

vad var de för idiot? :O

2009-01-16 @ 08:58:00
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0