Ännu finns det hopp!

Yo ho bro! :D Skola idag me'rå...jag körde med nedräkning sista timmen på sällskapsdjur då Vronkan babblade på en massa om kattdjur, intressant, men jisses va segt det var att sluta vid 16.25..not a höjdare precis.. :S Hemma vart det avocadosallad till middag, oerhört gott! Fast jag dumpade skinkan å käka enbart räkorna, tänkte vara lite schyrro och ge skinkbitarna till missarna, men inte ens de åt dem, hmm var det verkligen skinka? Plast maybe? ;O Jag menar det måste ju vara något SERIÖST fel om inte ens Melvin äter det, den fattot liksom, det enda han gjorde var att leka med de stackars skinkbitarna som låg som äckliga slakttrasor på golva.. :P anyway..


Tog denna bild från Sandras blogg..tihii som ni ser så var jag gaaaanska så taggad att få åka hem under de sista två timmarna av sällskapsdjur.. ;)

Nu på kvällen var jag över to my sweet homie, Jannesson! :D vi körde ju som vanligt på den traditionella topmodel kvällen och överlyckliga var vi när det var avsnittet of makeover, vi satt där som vilk andra fåniga tjejer å ba: Men vi vill ocksååååå!" hihi.. ;) hade vart trevligt att bara kunna sätta sig hos en lyxig frisör och slänga ut sig: "Do whatevaah you feel like!" och så blir det dundersuccé :D mums på det! sen för ovanlighetens skulle vart det massa Rhodos snack, hej och hå vad vi är hjärntvättade, börjar redan planera köp av bikini och grejs.. :P Kalla oss stupid gör det! sedan så var vi uppe en sväng vid datorn, kollade på en massa bilder and gaash homie den där bilden på våran "whipped cream" var ju en sann chock, haha.. :P sedan så måste vi börja planera våran resa to tha Nigeeer :D åhh man skrattar så mkt hos Jannesson att man nästintill måste ha blöja på sig, "Pampers, up and go to Emma"  :P stekigt värre! Nej snart ska jag sussa and guess what, även imorgon har jag sovmorgon, ljuuuuvligt! ;D

Puss och kram skumbanan! ♥

..och jusste, jag måste säga att matteläraren Magnus måste vara überstolt över lilla mig, fick nämligen rätt på ett mattetal idag! :D inte ofta det händer..till och med jag blev: "Näää det kan inte va rätt!? Jag MÅSTE kolla facit en gång till...fan...JAG HADE RÄTT!"  Och nu vet jag min framtid: 1. Plugga tekniskt basår på KTH, 2. Plugga till djursjuksköterska i Skara, 3. Ja sedan vet man aldrig, haha.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0