Aha jaaaa...roligare än så här blev det inte..

Wohoooo....Igår var det en trevlig dag i Täby med Flodan, vi fikade, men sällis av henne söta farmor :) det vart chokladboll och latte med varm choklad med massvis av grädde för Flodis del, smaskens! :) sedan sprang vi runt i massa butiker (förbjuden aktivitet var det här :)) haha..finns nu HUR mkt rea som helst nowadays :) fick en chock när vi sedan kollade på klockan 18.30! :O så vi satte oss på tåget hem till berge ghettot men belsutade oss för att lyxa till oss igen genom en sushi middag, jävlar snart tror väl folk att jag bor där! :P missade bussen gjorde vi också, med kanske 1 minut? Haha, men en härlig promenad tackar man ju inte nej till :) pratade Rhodos minnen och framtiden, wiie Thailand kanske? ;) tack söta väninnan för en skojsig dag! ♥

Och idag kom det väntade regnvädet...så man har gjort lite "behövande saker" härhemma som till exempel rensa ur garderoben, herremijää va skit det fanns där, så nu är det gränsfall att jag kan öppna min egna klädesaffär av allt som jag rensade ut, pretty nice dock.. :P Löst lite korsord, kollat på Braveheart och degat i största allmänhet.. :P Papi har dock spelat udda musik hela dagen, så nu känner jag av skavsåren aningens :P men music is my drug så det gör inget!

Sedan så har jag känt saknaden av Rhodos i detta pissväder, kollar på Rhodos filmen, tänkt på min bror som nu är därnere: "Damn vid den här tiden så ligger de nog och shteeker på stranden" inte nog med det så fick jag Rhodos-kortet av Emil...tsss...han är så snäll den pojken: "Du får ursäkta min handstil, men huvudsaken är att jag kan det svenska språket bättre än dig!" aww thank you honey :P haha..illa...

Men ikväll händer det grejer! Då ska jag träffa mina "Jaii ho-töser" för en traditionell middag inne i Gamla stan, mums let's go Italiano! :D LÄNGTAR!

Puss alla sötisar! ♥ 


Ohh yeah we miss it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0