Barnsliga Annsing!

Vädret är helt kokobäng enligt min åsikt.. Det varvas med regn, åska, sol, moln, varmt och kallt, aaa helknasigt iaf.. :P Jag har verkligen hamnat i "jag-orkar-inte-skriva-blogg-period" känner jag för tillfället, men några uppdateringar får ni iaf :P Imorgon åker min kära bror till Rhodos i två veckor, like I did, ni kan ju ana hur avis jag är för tillfället men men..Idag i regnat har jag vart en sväng till Täby, inhandlade en liten goding till kavaj samt två små maskot gosedjur som min bror ska få lämna över till två söta inkastare på Rhodos...det var inte kul att ställa sig i kö, 19 år och handla dem haha men kassörskan fick sig iaf ett gott skratt ;)


Visst är dem lite söta ;)

Idag har jag även världens träningsvärk från gårdagens träning på Friskis, HJÄLP, det var ju ett tag sedan man var där så musklerna fick sig en totalchock av alla styrkeövningar speciellt.. :O så nu känner man sig som ett träben...innan träningen var jag dock och åt en sushi middag med min underbara Emmsing, åhh så längesedan det var sist vi sågs, MYS att träffa henne! ♥ lite annats skoj som hände på promenaden till centrum, mötte två killar, plötsligt när vi möttes så stannade den ena och började buga sig: "Va fasiken håller han på med?!" tänkte jag, sedan slängde han ur sig denna komplimang eller vad man ska kalla det för: "DAMN GIRL YOU LOOK SO HOOOOT!" haha okeeeey.. ;)

Nu blir det lite kvälls chill härhemma, mums, och btw så är det klart för Göteborg den 6-8 Augusti, wiiiie SKOJ! :D och damn jag måste komma på hälsningar till mina kära pojkar på Rhodos innan jag lämnar över ansvaret till min bror (som säkert inte kommer våga lämna dem, men anyway) :P

Pusshej♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0