bluvbibu

Hohooo...Nu har jag kommit hem från Sveriges baksida, dvs Göteborg...jag berättar mer om det senare.. :) är inte så pigg för tillfället, har sååååå tråkigt... :( Jag hade velat stanna liiiite längre, det var mysigt....men igår efter jag kommit hem så var jag ute på en kvällspromenad med mina töser Anna och Emma, damn it was så längesedan vi tre träffades tillsammans, så det var totally fab måste jag säga! :D och snart så åker ju alla vi tre till Göteborg, ska bli skoj! :) fira Emma lite som fyller 18...erhhmm sorry menar 19, retas lite bara...

Men nu på morgonen var jag en hurtbulle och var ute och sprang, otippat stark var jag! Bror kom hem igår också, från Rhodos, schteekigt brun som vanligt och med en massa historier! Jag var dock överlycklig att mina strumpor som han snott med sig kom till rätta igen, ÄNTLIGEN har jag strumpor att använda...måste säga att jag vart lite irriterad.. :O

Och jag har blivit beroende av Espresso house's latte och scones, skyll på Emil... :) och den elakingen lurade också mig att äta kaffebönor som egentligen var till att ställa pennan i för att signera kvitton...DUM MAN ÄR SOM GÅR PÅ SÅDANT, HAHA! :P Aja...hämnden är ljuv...

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0