Brist på fantasi..

JISSES! Det är nu EN månad sedan jag och töserna åkte till Rhodos, hjäääälp vad tiden går snabbt! Man blir banne mig rädd...så idag har vi haft mkt sms-kontakt angående det, massa interna skämt och att vi saknar och göra våra grymma dansmoves till låtar såsom "när vi gräver guld i USA" och "Alla som inte dansar är våldtäksmän" ... :) en tid jag sent kommer att glömma!

Nu är jag ensam hemma..papi har som sagt åkt till landet med Kicki och bror min den lyxiga ungen är fortfarande kvar på Rhodos och lever loppan! Igår vart det en trevlig eftermiddag with maah homeboy Emma, käkade den berömda chokladbollen på Coffehouse by george samt kikade lite på urban outfitters rean, vi ska nog köpa två likadana trosor, like a symbol when she moves to Båstad, haha, Flodis måste vara med på det aswell! :D sedan råkade vi ut för en "prutt-benägen" man som la ifrån sig världens stinkbomber så man tappade andan, fy.. :S

Idag har jag prioriterad solningen mest, dels för att jag inte vill förlora min bränna, men mest kanske för att Emil har hott med "vem som är brunast" - tävling när jag ska ner dit, jag bara MÅSTE VINNA! Det finns ingen annat i mitt huvud än en seger...men jag börjar undra om det ens är värt att försöka..hmmm..man kanske ska överväga spraytan haha :P bara för att retas liksom...men njaaa...vi får se!

Vart till Täby en sväng, kollat runt på rean, man får allvarligt talat huvudvärk när man ser alla högar av kläder om ligger huller ombuller, lite irrterad bli man också på folk som bara kastar allt omkring sig...vad är det för jobbigt att ta sig lite tid att hänga eller lägga ihop kläderna fint? Hmm.. :S nu låter jag som en gaggigt russin..haha...eftersom jag är ensam hemma så vart jag lite lat med middagen idag, köpte med mig en mama sushi take away i Täby och har precis avnjutit den härhemma.. :) MUMS!



Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0