Fika, träning och sushi!

Supermysig dag!

Tog mig en promenad till centrum för att möta min söta Emmsing :) Vi köpte med oss kanelbullar och varsin proviva dricka och satte oss vid Åkersbergas fina kanal (dock med utsikt av ett industriområden men anyway) och fikade och pratade om allt möjligt, MYS! :) Hälsade även på hennes mormor som flyttat dit i närheten, vilken söt liten gumma! :) MEllan klockan 17.30 - 18.30 vart det ett medel gympa pass på Friskis, hur kul som helst men också hur jobbigt som helst, man var ju inte direkt fräsch efteråt med svett rinnandes överallt haha ;)

Efteråt mötte jag upp min kära fader för en middag på Liu's sushi.. :) så det har vart en toppendag! SÅ skoj att träffa Emmsing som vanligt! ♥ mmmm nu blir det en dusch innan jag tar plats framför TV med en portion havregrynsgröt, varm bomull för magen! :D det gillas!
 







Kommentarer
Postat av: Emmsing:)

TACK för idag världens bästa du! <3 <3Puss hej ÄSLKAR dig <3

2009-07-26 @ 22:30:58
Postat av: Anabanana :D

TACK själv älskling! :) Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2009-07-27 @ 12:07:20
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysigt :)

saknar dig, hoppas allt e bra! :)<3

2009-07-28 @ 22:28:20
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0