Frid å fröjd

Tjohopp! :) Jag har kommit på att jag bara far och flänger runt hela tiden, aldrig lugn och ro, är det inte täby så är det stan.. ;) Igår vart det stan med Jannesson då jag hjälpte henne med en "ny stil" innan Båstad.. :P så det vart ett par fräniga converse och ett par färgade jeans, very sexy ;) sedan måste jag varna er att inte köpa latte på pressbyrån. det var ingen höjdare men jag tvingade mig i den anyway :P Sedan måste jag berätta om en inföding som kom fram och började predika gud för mig på plattan när jag väntade på Jannesson, HAHA han var SÅ seriös men jag kunde knappt hålla mig för skratt när han välde ur sig kommentarer som: "Du är mer än en pärla för jesus Anna, du är MER ÄN EN SAFIR!" Haha thank god att Emma kom så vi kunde skaka av oss honom och hans galenskap innan vi vandra vidare, from now on I will NEVER stand alone på plattan, hell no! :P

Idag vart det stan IGEN, köpte två söta saker på rean, en blommig tunika (är ni förvånade?) och en söt enkel tisha :) hade dock huvudvärk på hemvägen och gldare blev jag inte när bussen som jag hade tänkt att ta var försenad.. :S dock vart jag lite road av Jannessons knasiga sms som bland annat handlade om skumpiga bussar och överfyllda kissblåsor :P ME LIKE! :D haha...

Papi och jag har vart mästerkockar idag, chicken a la cream med jasminris och broccoli, YUMMI! :D Riset kokades av mig och blev helt magnifico! :) vart även en promenad på kvällskvisten då man vart totalt sönderbiten av alla mygg, hihi, men bor man på landet så gör man! Chill dag, men mysig!


Mmm looking good right?

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: MOSKILLAAA

Natalie klagar också på att jag har för mycket nakenbilder i min blogg också! JOIN ME HERE AT THE DARK SIDE MA FELLAAH!

2009-07-18 @ 14:56:23
URL: http://millz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0