Fredag

Sitter och lyssnar på "The Veronicas" deras nya låt är SÅ grym...helt sjukt...ska snart dammsuga rummet...mitt täcka läcker nämligen dunfjädrar.. :P Igår hände inte så mkt, som de flesta andra dagar när det är skitväder...USCH! Vi får hoppas på en somrig månad i augusti.. :) åt middag gjorde vi på Berga pizzeria, men det blev dock bara en mozarella sallad för min del då jag inte var så sugen på mat pga min huvudvärk.. :P men papi och bror brassade på med mega pizzor, hihi..träffat Emma tidigare på dagen, vi fixade Rhodos bilderna åt henne, samt kollade in de berömda "Gyrosmännen" Linus och Arvid, de två boråsarna ssom vi träffade på på Rhodos, de har nämligen spelat in en vidoe från Rhodos när de äter gyros och har dyngraka, haha vi fick oss ett gott skratt :D även en kvällspromenad vart det med töserna..mys trots regnet.. :) Flodan och jag drog upp den otippade händelsen när en tuffing åkte förbi med värsta harley davidsonen, haha guess what? Ur hans radio spelades Sarah dawn finers låt: "Moving on" eller vad den nu heter, HAHA så kul att en sådan tuff man lyssnar på den typen av musik...haha gud...

Nej nu ska jag nog ta och dammsuga innan det blir dax för lite blodpudding for lunch.. :) eller vad säger man, radhusbiff? Och snart ska man bege sig till Göteborg igen, längtar...Emma fyller också år i samma veve, jag ska ta med mig min gamla mögliga champange flaska från studentens ljuva dagar som vi kan ha på bussen ner och skåla med i plastglas! :D haha bara vi inte blir helt redlösa så vi ramlar av bussen och spyr på centralstationen.. :P

Puss på er! ♥


Åhh sol och värme, saaaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0