Söndag

Tjo! :D Igår vart det en härlig filmkväll med mkt skratt och ljudefekter tittandes på "Rhodos 09 - the movie" hos Flodis brodis :) Sedan även den svenska filmen "Allt flyter", skojsig och vi vart lite sugna på att bilda vårat egna konstsimmar lag :D toppenkväll! Jordgubbar, snickers och cola bjöds det på, jajamensan! :D

Idag har det vart ytterligare en kanondag! Dock så vart det lite missöden med bussen på vägen in till stan men det är glömt nu ;) Träffade Flodan inne i stan, vi shoppade lite på rean, hittade varsitt par färgglada jeans för enbart 100 kr, GALET! :D hon turkosa och jag rosa, wooow flashyy! :D sedan var det dessa converse...jisses vi sprang runt i halva stan efter ett vist par, men kom inkånkades 5 minuter innan stängning och köpte oss varsitt par, hon vita låga och jag höga röda :D dock så råkade jag ljuga för stackars Luddelito om att jag köpt ett par lila, exakt sådana som han vill ha, damn I'm a bad girl ;) mysig fika på espresso house vart det även, varsin latte och kanelsnäcka respektive blåbärs cookie, härligt, dessutom med en utsikt över regeringsgatan där stressigt folk flängde fram och tillbaka :P

Papi bjöd även på sushi middag dagen till ära, kanon! :D

Fått bild mess från Emilpemil, en bild på kaffe och baileys (jag är INTE avis så ni vet, eller?) han njuter på Rhodos och inbillar sig att han är brunare än jag, tihiii vi får väl se, men han har looovat att om han vinner så ska han bjuda mig på sushi i Göteborg, sådeså! :D Nu ska jag sova små pysar.. :)

PUSS! ♥


Muuuums! :D

Topmodel varning, eller inte! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0