Torsdag!

Hola amigos!

Idag har jag flängt runt hela dagen lång! :P Först åkte jag in till stan, kollade runt lite i butiker, köpte mig lite underkläer samt en ny söt tunika, guess where? Jo topshop of course my dears.. ;) älskar den affären! Anyway..mötte sedan upp storebror Ante som stressat hela vägen ifrån Solna där han fixat och donat i sin gamla lägenhet som ska säljas..vi åkte sedan raka vägen till midsommarkransen där han nu bor med sin Natalie och lilla vovven Milton.. :) ska nämligen vara hundvakt åt den lilla fuliren nu i helgen, det blir mysigt + att man får möjligheten att prova på att bo ensam i en lägenhet, wihoooo, fast Flodan ska joina mig på Lördagen, så det blir att prova på "Sambo-livet" också, men det är vi ju vana vid efter Rhodos så nemas problemas! :D det blir väl en mysig tjejkväll med god mat, vin och något smarrig till en film...fast bror rekommenderade ju krogen nedanför, haha damn vi får mingla lite där också med varsin daquiri.. :) mums på det! GREAT blir det! Iaf Milton var lite skeptisk mot mig, nästan kröp på golvet och morrade lite svagt, hihi, men vi ska nog komma överens den pojken och jag! :D Imorgon blir det dit igen med packning, glatt humör och block å penna för att komma ihåg allt som är nödvändigt.. :)

Efter min lilla vistelse där så körde jag på vad jag numera kallar livskvalitet, nämligen en oerhört god scones med en alldeles PERFEKT gjort latte på espresso house inne i gallerian, där man samtidigt som man mumsar i sig dessa delikata grejer kan kolla på alla intressanta människor som susar förbi, wonderful! :D Tog bussen hem till berga som gick 17.15, samtidigt dom jag i bussens guppande rörelser försökte så gott det gick med att äta min middag, dvs en färdigköpt bugursallad..dock så var det någon JÄTTESTARK sås i, så jag tackade gud för min ramlösa.. :) without it my mouth would been burned.. ;)

Dock så vart det inte hem direkt, utan till Friskis, medelpass för Frida, jobbigt som vanligt men oerhört kul! :D Sen ÄNTLIGEN hem! Klockan var då 20.00 :) Kollat lite på TV med papi och bara haft det gött, btw jobbansökan in idag till Sandy's, wohooo ska hålla alla min tummar! Ok jag har bara två men so what ;) haha..

Natti på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0