Mysig dag på kantarellen!

Åhh idag har det vart en mysig dag! Jag är en sådan mysig tös ha jag märkt! Först på morgonen vart det frukost på sängen, sedan kröp jag ner under täcket och satte på en bra film, låg där och mös i två timmar innan jag gick upp och satte mig med en kopp te och skorpor på altanen i solen och lyssnade till fontänen som porlade.. :) helt underbart! Runt tre tiden kom min dundersöta vän Emmsing för att prata lite, titta på "Rhodos 09- the movie" oh baka kladdkaka.. :) det var så mysigt, jag har verkligen saknat den tösen! Kladdisen vart fantastiskt god med svenska jordgubbar till, yummi, även papi var tvungen att komma in å nalla lite ;) avslutade dagen med Emmsing genom att ååka till Friskis för att gympa pass för Frida, SÅ kul men JISSES så svettigt det var! Det droppade svett haha...kändes sådär lagom fräscht att sätta sig på bussen för att åka hem...hade även sällis av Flodans goa bror Peter, haha han måste tyckt att jag såg ut som en svettig turkisk köttbulle eller någe ;) men det var trevligt med an prat kamrat på bussen, haha fast han tycker nog att jag e lite knasig med alla min ljudeffekter :P

Nej nu mina småttingar ska jag nog ta och hoppa in i duschen, är ensam hemma så jag lär stå läääänge haha ;) papi är nämligen hos Robban och hans flickvän i deras nya fina hus :) skoj skoj! Jag kunde tyvär int följa med även fast det var tänkt så.. :) få se vad jag kan hitta på ikväll.. :P

Och nu har jag börjat fjälla like nevaah before, lite surt me men :P Btw Emil är världens gulligaste.. :) "Satt och åt efterätt och kom att tänka på att jag tycker om dig" Awwwwww SÅ FIN HAN ÄR! :D det där kommer jag leva länge på!

Lite bilder från dagen:







Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Tack för en underbar dag bästa du!:D Det var grymt mysigt och behövligt :D <3 Pusshej ÄLSKAR dig <3

2009-07-12 @ 21:30:24
Postat av: malin

nej sa han så? va SÖÖÖT haha :D

2009-07-12 @ 21:51:03
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Tack själv min underbara Emmsing! <3 Jag kommer sakna dig så, men jag längtar till våran picknick! :) Ha det mysigt! Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2009-07-12 @ 22:47:29
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: jessica

ge.mig.kladdkaka

2009-07-16 @ 19:48:11
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0