Våffelivåffla!

Idag har det vart den tråkigaste dagen på lääänge...Jisses, kan bero på att jag har "jag-vill-ut-och-dansa-abstinens" efter Rhodos. who knowes, men ett tag fick jag riktigt med ångest och vart tvungen att gå ut och gå en sväng.. :P Och vad har det vart för fel på vädret idag? Första ösregn och åska, sedan stekande sol och bikini på altanen för att sedan bli regn och åska IGEN... :S hmmm är detta ett tecken på jordens undergång? nee nu ska jag inte tänka i sådana banor..

Vart min egna lilla officiella våffeldag idag också, mums och ännu ett steg närmre målet, ibland måste man få känna sig lite stolt över sig själv right? GOTT! Sedan har jag fått skrattat lite idag också...hihi...frågade Emil hur deras hotell var nere på Rhodos: "Rätt bra, men frukosten är värdelös, den kan mäta sig med invandrarrna som handlar på Hemköp" han är söt den pojken! :) haha...

Nu blir det lite te och värmande gröt, min mage är lite ur funktion nämligen.. :( ha en mysig kväll! Och jag ska drömma mig bort till värmen, yees sir! :D


Ser det gott ut?

Kommentarer
Postat av: malin

Anna! :D

kom på allsång den 14/7 ! :D

puss kram

2009-07-05 @ 22:08:21
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0