Den bästa studentpresenten man kan få!

ÅHHHHH JAG HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN! :D Imorgon är det studenten och det hoppar massor av gröna godisgrodor i hela kroppen på mig.. :D Haha..jag kan inte heller sluta le, jag har gått med smilbanden uppe vid öronen hela dagen idag, pinsamt men wtf det är ljuuuuuuvliga tider! Sedan efter att jag pratat med min beh. och hon berättade en MKT god nyhet så kunde jag inte hålla lyckan inom mig längre...jag gick in på toaletten, låste dörren och hoppade upp och ned och kvävde mig själv i ett lågt: "Iiiiiiiiiiihhhhhhh!!!" haha för hur skulle de annars låtit om jag skrikit de högt på toaletten? De skulle trott att jag fått en dödlig förstoppning eller något.. :P

Men inatt ska jag ligga och be till vädergudarna på LITE bättre väder, men OM det inte skulle ske så so what? We will have a AWSOME day anyway, det kan vädret INTE sätt stopp för! BÄST-06 nu ska vi röööja! WOHOOOO!! :D

Puss från en student som väntar på att hoppa på flaket med den sötaste klassen av dem alla!!

Btw så var jag en sväng till skolan idag, kom på att det kanske är bra att städa ur skåpet innan man lämnar skolan för gått.. :) hittade massa knas därinne, min kokosnöts BH från plojfotot, min tröja som vart spårlöst försvunnen sen ettan typ (HAHA), massa gamla foton på klassisarna...och jaa you named it...sedan så grät jag och Veronica en skvätt tillsammans också, ÅH den BÄSTA läraren, kommer sakna henne! "Du ska veta Anna att det vart SÅ kul att få ha dig som elev!" gissa hur rörd jag vart..

Aja, nu ska jag och papi strax åka till centrum och jag ska hoppa runt som en gräshoppa på Friskis också! :D

Smell yaa guys later! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

aaw, jag vet då vem som först kommer få mig att gråta imorgon hihi <3

2009-06-04 @ 15:49:40
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0