Doctor Jones

Nu har jag varit ute och sprungit, SKÖNT men jag kände att mina ena fot hade lite svårt att hänga med.. :P Ska sna hoppa in i duschen, men först lite blogg var tanken.. :) Flodan var idag med mig till mando house för att diskutera lite angående Rhodos, trevlans, det vart mkt skratt och Jessica och Micke undrade nog vilka tokstollar vi var.. :P haha..innan bussen hem till berga så köpte vi oss varsin glass på pressbyrån, en smarrig 88:a för min del! :D

Ikväll har jag vart lite ledsen en stund, men det kan vara ganska skönt att gråta lite ibland...sedan så har jag pratat med en fin person som fick mig att inse flera saker, det var guld värt! <3 Nu ska jag prata lite med pappsen, och vet ni?? Idag fick jag min PINK FLOWER DRESS! WIIE den kommer med till Rhodos trots alla odds! :D Btw packningslistan is all done.. :P

Sedan fick jag och Sophia lite nostalgi idag när vi sjöng med i denna gamla 90-tals dänga:

 

Så bra! Min ringsignal för tillfället! HAHA! ♥ 

Kommentarer
Postat av: jessan

Dr Jones Dr Jones, calling doctor Jones (8)

2009-06-12 @ 18:31:27
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0