För jag har tagit studenten FY FAN VA JAG ÄR BRA!!!

Igår var det en stor dag för mig! Jag tog nämligen studenten! Efter 12 slitsamma men samtidigt underbara år i skolan har man slutligen nått målet! :) Känns så himla stort och jag vill tacka alla för att ni gjorde dagen så himla lyckad igår! Utan tvekan en dag som jag sent kommer att glömma!

Dagen började med champange frukost vid trekantssjön utanför skolan tillsammans med Fredrik, Jenny, Alex, Malin D och Jessica.. :) oerhört trevligt dock det kyliga vädret.. :P vi drack skumpa, åt vindruvor, matade fåglarna, och hade lite allmänt småmys..fast när det började dugga gick vi in i skolan för att blåsa lite ballonger...tihii...när alla fina klassisar sedan dök upp så vart det kramkalas och sedan samling med alla andra treor och lärare i aulan...det var under denna stund + tiden i klassrummet med respektiva klass som jag önskade att min tårkanaler var bortopererade för GUD vad jag grät, helt sjukt, jag kunde inte hejda mig när man lyssnade på alla fina tal, sjöng och kramade om sin vänner som man nu gått i samma klass som i 3 hela år! :) Jag är så glad över det, de har alltid funnits där och stöttat mig, detsamma gäller även lärarna...underbart ♥ iaf så vart det en liten gråtcermoni över det hela, men det kanske va bra då vi sedan taggade till eftersom vår klass via lottdragning fått äran att springa ut först! :D



















Efter den lååånga springturen som typ kändes som ett maraton lopp så såg jag papi stå med en skylt med mig som liten, Andreas som filmade och söta Natalie som hängde saker runt min hals.. :) ännu en stund av glädjetårar..Flaket vårt var försenat, trodde först inte att det skulle dyka upp utan att vi skulle bli tvugna att springa runt halva stan och skrika, men som tur dök det upp! :) men vi fick panik med utsmyckningen av det, men med lite teamwork så löst sig det med! :)



Sedan cruisade vi iväg genom stor stockholm, dansade, sjöng, sprutade champange, kramades, pussades, skrek, skrattade och jaaa ALLT som hör ett flak till, totalt jävla amazing! Och glad blev man när folk på gatan glädjes år ens lycka, gjorde tummarna upp, kastade slängkyssar, vinkade, tog kort WIIIE! :D Kul var det också när vi åkte förbi Malins mormors affär, alla skrek: "MORMOR MORMOR MORMOR MORMOR MORMOR!!!!" och hon hörde så hon sprang ut och vinkade, supersöt! :) Vid 13 blevdet slut på flakåkandet och vi vart avsläppta vid NK, men vi skuttade runt och sjöng, vissa doppade fötterna i sergelfontänen..busigt! :) Som sagt B-06 för alltid i mitt hjärta, saknar dem redan ffs!















På vägen in till universitetet där papi skulle hämta mig träffade jag på ett gäng med killar som också tagit studenten, vi kollade på varandra sen skrek vi: "AHHHHHHH!!!"  haha tänk att man bara över en dag blir vän med alla utan att man känner dem.. ;) sedan så fick man ta emot ett och annat "GRATTIS" av folk på tuben..HÄRLIGT! :D

Vi hann precis till brors utspring i Berga, häärligt! Stolt syster var man! Blev flak nummer två för min del då jag åkt med på Flodans flak tillsammans med lite härligt folk som Emma, Jennie, Hille and you named it..men har var det fler killar, vilket betyder MER ölduschar! :O haha man höll på att förfrysa varenda kroppsdel och dessutom så dränkte Emil mig i TVÅ ölburkar, hade INGEN chans att komma undan.. :P haha men så ska det vara på flak! :P


Min söta bror!!!!


Väl hemma vart det en liten mottagning med massa underbart folk, pappa, bror, jag, Kim, Emmsing, Robban, Andreas, Natalie, Kicki och hunden Aston :) trevligt trevligt! Tack för alla fina blommor och presenter! ♥ sedan frossade vi i smörgåstårta och gräddtårta, haha "tårtigt" värre.. ;) JÄTTEGOTT! Vill tacka min pappa som gjort det SÅ fint!! När alla hade gått kände jag mig helt död...frossa efter alla nerkylning, ont i ryggen och så kunde jag knappt hålla ögonen öppna... + illamående..jag klarade helt enkelt inte av mkt mer.. FIN FIN DAG!



Lyckos alla ni som har kvar studenten, en av de bästa dagarna i livet om jag får säga mitt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: hehee :) Tack! <3

Kram!

2009-06-06 @ 19:11:47
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Randy

Vilken fin klänning =)

2009-06-06 @ 19:18:37
URL: http://randys.se
Postat av: malin

BÄST

puss på dig gumman! <3

2009-06-06 @ 20:26:48
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

BEST DAY EVER!!

Missade totalt det där med mormors skriken! :P haha. alla snackar om det men jag missade totalt:P hahah!



AW MEMORIES!!!!!!!!

2009-06-06 @ 21:38:16
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Faster Kicki

Hej Anna



Du har så rätt, Fy fan vad Ni är bra!!! Och super gulliga. Tack för en trevlig och god kväll i Åkersberga!!



Här kommer den utlovade adressen för Marias blogg

www.mariaskapitel.blogspot.com



Kram till Er alla......... :-)

2009-06-07 @ 10:20:30
Postat av: Emmsing :D

Grattis till dig hjärtat :D Tack för en mysig kväll hemma hos er :D <3 Pusshej ÄLSKAR dig <3<3

2009-06-07 @ 11:43:47
Postat av: Johanna

GRATTIS!

2009-06-07 @ 15:02:42
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Tack själv faster! Superkul att du kunde komma! <3

2009-06-07 @ 21:14:14
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0