Minnen

Sitter här och kollar på Expressen planschen som vi gjorde med klassen: "DPSB-06 UTSEDDA TILL PRATIGASTE KLASSEN" tänk att man aldrig kommer gå i den klassen igen..it sucks maan! :( söta, goa och helt underbara! <3 och visst hade vi tendesen att bli lite pratiga ibland, men so what? Vi var ju utan tvekan den charmigaste klassen på skolans historia, sådeså! :D

Och denna låt kommer ALLTID påminna mig om studentens glada dagar!



Dagen har vart trist. javisst! :P och vädret ljög även idag, så ju soligt ut men det var KALLT! Fast nu måste jag hålla ut, 6 dagar kvar till Rhodos I think I will survive until then! ;) nu sitter jag här mätt och belåten på biffar med avocadopata, ska snart kila iväg till bussen för ett litet kvällspass på Friskis.. :)

See yaaao! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

jaha, ja ja tror inte heller jag kan komma för de var midsommmarhelgen, inte så smart o ta den kanske :P

2009-06-08 @ 20:33:52
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0