Moln och regnbågar

Far min har precis kommit hem, han har köpt upp hela bolaget på vin och massa dricka tills på Fredag...det har börjat pirra i min mage, små små fjärilar håller på att bygga bo, men jag inser att jag kommer att gråta som en gris, jag hatar farväl...Jag ligger på sängen och kollar på någon urkass film, utanför regnar det, korsordstidningen är glömd för längesedan, väntar och väntar på att Emma ska höra av sig om vår lilla shoppingtur i arninge... *ring ring bara du slår en signal* men än så länge är jag fast här i sängen, med Melvin som huvudkudde, vem sa att hunden alltid måste vara människans bästa vän? Tänker på studenten, på den sötaste krabaten, på sommaren, på Rhodos, på..jaaa mitt huvud är fullt med tankar, men bara åt det positiva, mums va det är härligt när det bubblar i kroppen...jag behöver ingen bubbel champange. för hela jag är som en champange flaska för tillfället, har en massa känslor som sprudlar inom mig och som bara vill UT...Puss det var så längesedan!!

Mitt liv nu till jämförelse för ett år sedan, två tummar upp och fyra kärleksmums!



Aw Melvin är fin han! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Underbaraste du! <3 Du är så värd allt detta! Älskar dig hjärtat<3. Pusshej ÄLSKAR dig<3

2009-06-02 @ 16:03:26
Postat av: malin

SAKNAR DIG!

Du skulle varit med igår :(

Kom imorgon!! :)

<3<3<3

2009-06-02 @ 16:24:42
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Aww hjärtat mitt, tack! Vad vore jag utan dig liksom? :) Älskar dig med! Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2009-06-02 @ 18:58:01
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: jessan

Är så glad att det går åt rätt h¨ll för dig Annsing!

På fredag FIRAR VI!:D Det där kläder efter väder förstår jag mig inte på, STUDENTKLÄNNING trotsa regn och kyla!:D

2009-06-02 @ 19:51:17
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: malin

åå då ska vi ha kramkalas imorrn hjärtat!! <3

2009-06-02 @ 22:07:23
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0