Nu räknar jag timmar!

Dagen började skit...men det gick bra sedan, ska inte tänka på det, för imorgon blir det Rhodos och rajtantajtan och jag och mina töser will live our liiives down there! ;D Tack vare mitt hjärta Emmsing så blev jag på glada tankar igen! :) Vi pallrade oss iväg till Täby C för att jag skulle inhandla lite småsaker såsom toffsar, solkräm m.m. till Rhodos, vi köpte även lite kläder och tog oss en fika, MUMS! :D btws var vädret perfekt för en dag i centrumet dvs, regn regn och åter regn! :( THANK GOD att man ska till sol och 30 grader imorgon! :) Tack Emmsing för dagen, MYS! ♥

Väl hemma har jag skuttat runt som en skadeskjuten hare, fjääärilar i magen inför morgondagen, can't wait! :O packat det sista och rakat benen sådär sommarfina, mums! :) Pratat mkt med Alex maah man nu på kvällen, aww miss him, så vi har beslutat oss för att äta sushi och leka una baboonas på stan efter jag kommit hem från Rhodos.. :P Wiiie! :D

Nu ska jag FÖRSÖKA sova, vilket inte kommer att gå men.. ;) I will try maah best! Hör av mig imorgon innan jag styr min kos mot den varmare breddgraden! :D

PUSS!



LÄNGTAR efter våran fina toalett med telefon bredvid! :D Vi MÅSTE bara utnyttja den detta år:
"Excuse me siir, but we need more toilett paper at room 56"  ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Anna

Önskar dig en trevlig o roooolig resa! Var rädd om dig!

Kram kram

2009-06-13 @ 23:19:47
Postat av: Emmsing :D

Tack själv söta du för en mysig dag ! Ha nu helt underbart på Rhodos och hör av dig ! :D Puss hej ÄLSKAR dig <3 <3

2009-06-14 @ 01:48:40
Postat av: Anabanana :D

TACK sötisar! <3

2009-06-14 @ 02:52:21
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0