SNART!

Okej nu börjar det pirra lite i magen på mig...Det är snart bara 1 dag kvar innan man beger sig till Rhodos i 2 veckor, åå vad jag lääängtar! Speciellt när man upplevt sådant skitväder som denna dagen haft att erbjuda, regn och åter regn...fy bövelen vad jag tycker synd om dem som ska stanna i Sverige, inte lyx någonstans... :P Idag har jag helt enkelt fixat lite med resan i allmännhet, skrivit ut biljetterna och även packat en hel del, almost ready actually! :D sedan har jag tvättat en massa, fast jag blev mindre lycklig när min öldränkta studentklänning endast fick handtvättas, så jag har stått med korta pyjamas shorts i badkaret och tvättat den, wohooo, eller inte.. ;)

Annars har min dag vart rätt händelselös och jag har delvis känt mig lite nere, no idea why men det kan ha tänkas göra lite pga av vädret I guess..kära Friskis fick mig dock på lite bättre tankar och jag körde järnet på dagens medelpass, på vägen till bussen upptäckte jag dock att jag måste ha Åkersbergas sämsta paraflax, jissenam var tvungen att fälla ner den för den bara blåstes "ut-och in" av vinden, man fick ju gå och skämmas.. :P haha...

Nej nu ska jag hänga lite Rhodos tvätt och bädda ner mig i sängen, imorgon är de en äkta "ha-att-göra-mkt-dag".. :P but I looking forward to that! :D



Petit palais 09 HERE WE COME! ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

HA DET SÅ JÄTTEBRA!!!!!!!!<3333

2009-06-13 @ 11:20:53
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: malin

åååå sola, bada o festa åt mig oxå !! :D

pusspuss, HA DET BÄÄÄST! <3

2009-06-13 @ 13:32:54
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0