Söndag

Hej hopp! Nu har den värsta studenten-hysterin lagt sig känner jag.. :) men jag kan fortfarande inte fatta att tolv år i skolan är avklarad, känns amazing! ;D Idag har solen tittat fram, mysigt! men jag har ändå vart frussen som en istapp, and I don't know why.. :P Vart med Flodan till Täby centrum för att titta lite efter rhodos stuff, för vet ni vad? Idag är det bara 1 vecka kvar!!! Ohhh can't wait! :D Ska bli så himla skönt att bara få njuta av ledigheten känner jag, mumsfillibabba! :D

Iaf Flodan och jag provade lite skor och ett par fräniga partyklänningar, wiie glamouros! Hon köpte även en urgullig strandhatt, även jag funderar stark på att köpa en, men jag vet inte riktigt.. :P Sedan fikade vi med kaffe latte och bulle respektiv te och chokladmuffins :) pratade om allt möjligt, framtiden, rhodos, relationer och ja livet i största allmänhet..riktigt mysigt..OCH gott var det! ♥ thank yaa honey!







Mötte upp pappsen i centrum för att lyxa till oss med sushi på Liu's sushi restaurang :D bror min däremot körde på resterna från studentens smörgåstårta då han skulle iväg och spela korpen fotbolls match.. :P innan jag mötte papi på torget så sprang jag även in i en gammal klasskompis från grundskolan, nämligen Oscar! :D RIKTIGT kul att få prata med honom, han hade vart på picknik och klagade på att han druckit för mkt kaffe då han höll på att kissa på sig, haha  rolig filur det där! :D För att återkomma till sushin så smakade den gudomligt! :D och alltid får man höra av dem som jobbar där: "Samma gamla vanliga va?!" haha aww man känner sig ju lite speciell :P

Nu har jag precis kommit hem från röstningen som ägde rum i gamla trogna sjökarbyskolan, wiie nostalgi! Vandrade dit med papi och bror.. :) Nu sitter jag här och pappa hojtar på Erik att han ska ta sista tårtbiten, haha..så nu blir det kalas! Själv är jag för tillfället väldigt busig, hmm jag har några misstankar angående en viss person, han har något fuffens för sig känns det som...men det kan också vara min fantasi som spelar ett spratt, who knowes? Det är bara att vänta och se! ;)

Pussiluss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0