It's alla good in tha hood

Mysig dag! Vart i stan med Anna, Emma och Niklas.. :) Kollade kläder och skor och lite "nödvändiga-att-ha-grejer" inför Rhodos.. :) Tog oss en fika inne på Coffehouse by george, satt LÄNGE och pratade och skrattade! :) SUVERÄNT! skulle vart ett par bilder här, men aa jag hade kameran med mig, men var låg batteriet? JO hemma på laddning, wie smartass..

Var ute och joggade på kvällen, träffade på ett par småkillar i 12-års åldern som började ragga på mig, de visslade och sa: "Uhhhhhh NIIICE!" JIsses nu har även småpojkar börjat tända på mig, fybubblan hur ska detta sluta? :O dessutom upptäckte jag att Åkersberga är rena rama myggträsket! Fick en mygga i näsan, en mygga i ögat OCH så fick jag mig en efterätt genom en mygga i munnen också, HOST! Resten av kvällen har jag ägnat åt att mysa med filt i sängen och kollat klart på "Bridget Jones Dagbok" :) mojskojs!

Nu ska jag smörja in ansiktet med Nivea bodylotion, len som en babyrumpa! :D and guess what? Imorgon blir det sushi middag på stammis stället med Anna och pojkarna Hille och Niklas! TREVLANS!

Godnattpuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0