Adjöss vintern!

JA idag är det första vårmånaden! :) LJUVA MARS! Själv har jag redan fått vårkänslor, vaknade verkligen på rätt sida idag förutom att min odrägliga katt Melvin som jag igår så snällt tilllägnade ett inlägg förstörde hela mitt nattsömn genom att tigga mat hela natten, han tom kloade mig i ansiktet av ren desperation :S jag ska operera hans magsäck mindre den dagen jag besitter de kunskaperna.. :P som krydda på moset så drömde jag helt sinnessjuka drömmar, blir så knasigt när det är en viss person man drömmer om men att den inte ser likandant ut i drömmen som i verkligheten, haha thats what a call förvirrat.. :P

Iaf appropå våren så skiner solen helt underbart fint idag OCH papi såg till och med en spindel som kröp på våran altan, wiie snart så kan man sitta och schteeka på altanen och grilla korv, mys, bara en tidsfråga! :) Inte hunnit med mkt idag än så länge, men jag har städat ur min garderob, så nu hittar jag någorlunda bra där..herrejisses ni skulle sett vilket jävla bombnedsslag det var där innan, OJ OJ OJ att jag ens tillät mig själv att ha det så, but now I'm back on track vad gäller ordning och reda in tha closet! :D Om en timme är det lunchdags härhemma och sedan blir det en tripp till självaste Teeeeby! (Täby) sedan så måte jag nog gå en kurs i "hur-du-lyckas-tycka-om-dig-själv" för just nu tycker jag inte om vad jag ser när jag ställer mig framför spegeln, brottas brottas med tankarna är vad som gäller! Och en sak till...jag har blivit beronde av Akons nya låt Daydreamin, det är äkta gangstaah shit! ;) påminner mig också om how much I miss my homie Janne, var ju verkligen år och dagar sen man såg henne! :O


Blev ju aningens ordning och reda i garderoben min.. :)

Det var längesedan trion var tillsammans...miss them! Och vet ni, idag är det bara 3 månader och 2 veckor kvar tills vi sitter uppe i luften igen on our way to Rhodos och Petit Palais! :D :D

Nej nu ska jag fortsätta med min sysselsättning som jag haft den mesta delen av denna dag, nämligen dansa och sjunga i veckar stämma till min Absoluta sixties skiva, When I saw his face, know I'm i beliveeeeeer!!!

Ha det mys mys! ♥


Kommentarer
Postat av: Monisponis

Hej söta Anna, hoppas allt är bra med dig! Joo pajen var as god! Tackar tackar, jag ska jobba på djurakuten i vasastan, så de är skönt att vara hemma i stockholm i alla fall!

2009-03-01 @ 15:42:56
URL: http://ex0tiiiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0