Bara en sista grej..

Alltså...melodifestivalen var ju bara crap...hehe det var så himlans komiskt för INGET av de bidragen jag ville ha med kom långt, typ åkte ut under första duellen..BWO liksom,, that's a sad story...mitt sista hopp var låten "Higher" med Becker, men kom den med? Nej nej istället skulle "Ugglan" iklädd i sina fula gummistövlar få den sista finalplatsen...aja man får väl säga grattis till dem anyway! :D I finalen blir det tokröstning på EMD som gäller! :)

Nu ska jag sussa, tänkte lägga mig i någorlunda bra tid idag, har vart så himlans trött nämligen! s nu har man bytt om till mysig natt "outfit", raspat nötterna och satt upp håret i en liten lilla My knut, hihi, ser ut som ett litet busfrö.. ;) ska försöka läsa lite av en roman som jag fick låna av Jessica också, jag har verkligen aldrig vart ett fan av att läsa böcker, men nu när hon vart så snäll och rotat fram en av hennes bästa böcker så får jag bannemig ge det en chans..

Imorgon blir det väckning klockan 8 för lite mys frukost,ska prova en ny muslismak med massa bär i, blir nog mumma, sedan även den traditionella "Dr Phil morgonen", haha han är ju grym! :D nej sängen är på rummet och skriker efter mig nu, höhö.. :)

Sov sött gullisar!


Längtar tills dessa små söta blommor dyker upp på ängen utanför!

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Annsing, glöm inte att rösta på Måns!!!! Hahhahha:P Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-03-08 @ 08:04:57
Postat av: Anabanana :D

NÄ FY! Jag ska se till så att slussarna som rösterna till Måns kommer in på ska vara nedstängda under den kvällen.. :P Nu är det EMD:s tur att visa Europa vart skåpet ska stå! :) inte Måns, han är bara en falsk immiterande bög som smörar värre än ett bregott paket.. :D haha! I'm so sorry honey! Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2009-03-08 @ 10:51:55
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

åhh vad tråkigt att dem inte gick vidare :(

Hehe, jobbit :/ men du får fortsätta kämpa på :D

detsamma!

2009-03-08 @ 11:10:42
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

Alltså lilla gumman du kan inte mena allvar:P du kan inte mena att Måns smörar mer än Danny?:O hahha Men jag gillar EMD kan inte säga annat, och deras låt är grym! Men Måns är inte sämre!:D Pusshej ÄLSKAR dig<3

2009-03-08 @ 16:52:38
Postat av: Mimmi

svar: Vad härligt! sånna väner är härliga. Haha, ja jag håller med. hur kunde hon stanna när niclas fick åka! Det var veerkligen inte rätt :O

2009-03-08 @ 18:27:31
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Danny är en smörare FAST av den lätta varianten, nämligen "Lätt och Lagom" meda Måns är den lite mer "Bregott" liksom.. :P Danny är aaa...jag kan inte beskriva det med ord.. ;) haha! Aja må bästa smörare vinna! :D Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2009-03-08 @ 19:35:24
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0