Brrrrrr...

ÅH VAD JAG FRYSER! :O det här är inte skoj, måste man frysa så extremt mkt efter varje måltid, helt gaalet, jag har två tjocktröjor och en filt på mig, men ändå så fryser jag som sjutton.. :( dock så vart jag lite varm av nypsonsoppan jag hade till mitt mellanmål, mys, aldrig har jag gillat nyponsoppa som jag gjorde då! ;)


Jag hade lite långtråkigt och kunde inte låta bli att fota mitt mellanmål, haha.. ;) som sagt man lär sig "tycka om det"...detta ska då föreställa två mackor med leverpastej och i bakgrunden ser nu min favorit, nämligen nyponsoppan värmd i mikro, you have to try it, mums på varm nyponsoppa.. :)

Och så snöar det igen?! Detta väder, att det aldrig riktigt kan bli vår, men som sagt Mars...suck vilket otippad månad! Idag har jag inte gjort mkt, rensat igenom en massa saker för att få lite ordning i mitt nya rum, kollat på "The shining" som jag spelat in, blivit kallad mes, gått långpromenad med papi, och nu på kvällen vart det träning på Friskis, jobbigt men självklart sjöng jag med i varje låt! ;D speciellt Darins "Step up".. ;D haha jag måste sett heltossig ut..innan jag vart hämtat av snälla papi så snackade jag lite med Milla och Natta som skulle ching chonga sig lite på yogan.. ;) Och Millas vattenflaska då! HAHA! ritade ballonger osm såg ut som sperma, herregud och den ska hon "suga" upp vätska ur, hujedamej.. ;D

(Åhh nu sjunger Molly Sandén sin låt från meloddifestivalen på TV, jag bli helt "naaaaaaaaw" när jag hör den, tihii)

Fick mess av Janne idag också, hon uppdaterade att det idag bara är 84 dagar kvar tills Rhodos, waahooo! senast igår så satt jag och kollade igenom bilderna från förra sommarens resa dit, god damn it va kul vi hade! :D Sitter fortfarande och skrattar åt vissa heltknasiga bilder, happy family var det här! :D Nej vet ni vad jag ska göra nu innan Beck börjar? JO jag ska bädda ner mig i sängen med en bra bok, mys mys, hoppas jag inte somnar med huvudet i boken bara.. ;) Och imorgon ska jag till skolan på morgonen faktiskt, matsäck med yoggi yalla och hela köret.. ;)


Våra fötter på gatorna i Rhodos stad :)

Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0