För det är ingen vanlig dag..

Idag fyller min älskade vän Emmsing år! Miljontals gratulationer till henne! Love you honey! <33


Vi är såå söta! :)

Annat skj jag har pysslat med idag är väl i själva verket inte så mkt...vart till stallet och ridit min bruna springare igen, Trotskij, blev lite dragkamp till en början men sedan vart han en mycket trevlig pojke! ;) Helt klart en favvo! Mötte Gisela på cykel när jag var på väg hem, det påminde mig om hur mycket jag saknar lilla Love, han med sina små djävulsöron och yviga baby man <3 naaw...väl hemma vart det njta av solen samt lite skorpa och te tillsammans med papi.. :) mys! Nu har vi precis kommit tillbaka från en promenad också, härligt härligt, man måste passa på när solen skiner, man vet aldrig med denna månad, Mars den oförutsägbara! ;) nu ska jag nog degaen stund i soffan framför den inspelade skräckfilmen "The shining", buhuuuu läskigt! Skulle egentligen vara tänkt att jag skulle bege mig en sväng över till min Emmsing för lite grattis och present men jag är rädd att det blir lite försent nu.. :( i värsta fall får vi ta det på tisdag över någon sushi middag eller nått, inte fyskam det heller! :) bara jag får träffa bästisen min inom en snar framtid! :) nej nu film, sedan middag!

Pusshej på dej! ♥

och jag erkänner..jag är alldeles för nojig.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

TACKAR, TACKAR!:D:D ÄLSKAR DIG MED!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3Vi ses på tisdag hjärtat! Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-03-21 @ 19:07:28
Postat av: Anabanana :D

Awww söt! Ja det gör vi!! :D Pusshej ÄLSKAR dej! <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-21 @ 19:53:42
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0