Här händer de grejer, not.. :P

VILKEN HÄNDELSELÖS DAG! :O inte ett skit har hänt, bara samla gamla vanliga visa..upp klockan 6, ruscha iväg till bussen som gick 7.06, till danderyds sjukhus, äta massa mat, vila, lösa korsord, kolla på filmen "Ett öga rött", umgås, messa sjuka sms med Janne, my homeboy...när dagen var slut var det till Friskis som ALLA andra måndagar, fast denna vecka var Annika back on track! :) saknat hennes roliga pass, så damn tha mungipor flög upp! :)

Hemma har jag pluggat på en massa ekologiska begrepp, jäklar va komplicerat det ska vara, mutualism, trofiska nivåer, naturliga fluktationer, HUJEDAMEJ! :P Papi hjälpte mig lite, men i slutänden satt vi båda som stora frågetecken typ, haha.. :P Nu ska jag kolla klart på Project Runway.. :) tidigare ikväll kollade på man på Spårlöst och grät i mängder när två systrar fann sin äldre systeri Polen, haha min gröt blev fyllt med salt av tårarna.. ;)

NATTI! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: ja, de flesta är nog lite chockade över att det var dom som åkte ut och att elisabet fick stanna. men, hoppas dom åker nästa gång! Annars är det nått fel ju! hehe, vad mysigt :) Jag gillar inte beck, eller jag vågar iaf inte titta på det själv. Jag älskar skräckfilmer, men just beck och typ wallander kan jag inte kolla på. för de känns så verkliga eftersom de är utspelade här omkring där jag bor och på platser som jag besöker varje dag, :P

2009-03-10 @ 11:22:22
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0