Jaa ni..



..det är tufft, men det var jag medveten om innan jag påbörjade denna resa mot mitt nya jag...jag vet att nya utmaningar ständigt kommer att få mig vela ge upp, men jag ska kämpa, jag tänker inte fastna i den här skiten igen, det får vara nog nu! Jag har inte insett förens nu vad jag verkligen utsatt min kropp för och jag vet innerst inne att ingenting är värt det, man lever bara en gång och då ska man ta vara på den tiden, leva dagen som om det vore den sista! Jag vill aldrig falla tillbaka, aldrig, för äntligen känner jag att livet sakta börjar komma tillbaka, livet ler mot mig igen! <3


Kommentarer
Postat av: m

åååå ditt söta leende har man saknat!!!! <3<3

2009-03-21 @ 11:17:38
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

ååå så skönt att höra, blev nästan lite tårögd av de fina orden... <3

2009-03-22 @ 18:45:37
Postat av: Anabanana :D

Aw va gullig du är! <3

2009-03-22 @ 19:31:49
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0