Jag ska köpa vingar för pengarna!

Nu är min tjockis katt Melvin desperat..att hans magsäcka aldrig kan fyllas? Jag menar hur stor är den egentligen? :O Nu har han typ fått över sin dagliga dos mat men försökte endå nalla osten på papis rostade mackor...och nu när han inte får som han vill blir han extre uppkäftig, speciellt mot lill katten Moa som fått sig en och annan törn på kinden..nej den pojken behöver uppfostras om inte annat.. :) Har nyss vart nere och babblat lite med papi som nyss kommit hem från jobbet, kollade lite i en resekatalog också, ååhhhh jag vill bar BORT! :D till värmen och solen! Aruba Aruba! haha fick också en "sakna-Sydafrika-känsla" när jag såg en annons om att åka dit, damn I wanna go back! fast min käre far håll inte med om det: Varför åker du inte någonananstans typ Italien?" vet ni vad han fick för svar: "Varför skulle man vilja åka dit!?" haha opps jag kände mig som en uppkäftig dotter, jajamensan! Fast 2010 blir det ju Thailand ;D Eller?


Freddieboy och jag i Sydafrika, jajamensan!

Tränat har jag också gjort, träffade världens bästa Emmsing också, ALLTID lika angenämnt och skojsigt! :) <3 fast vi gick sedan skilda vägar när hon skulle på spinning och jag på medelpasset.. :) På kvällen passade det perfekt med en värmande kopp te, mysig havregrynsgröt som la sig som bomull i magen och nyduschad med en fleesefilt runt sig, oj oj oj mysfaktorn är HÖG på "kantarellen" ;) Nu sk jag snart sussa, hoppas det blir i min egna säng denna natt och inte på soffan med en viss Melvin som spinner och tränger ;) tihii..

Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: ohja, det var en trevlig kväll :) hehe, åh. nu vill jag ha sushi! :D Vad ska du göra ikväll?

2009-03-06 @ 15:33:43
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0